۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۲
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85519310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه جمع‌آوری و پمپاژ فاضلاب در ۶ منطقه اصفهان بهره‌برداری شد

اصفهان - ایرنا- شبکه جمع‌آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در ۶ منطقه اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، دوشنبه در آیین بهره برداری از شبکه جمع آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در مناطق روشن دشت، زاینده‌رود، پینارت، کلمه خواران، زوان و جی‌شیر گفت: این پروژه مطالبه اصلی مردم منطقه جنوب شرق شهر اصفهان بود که در آستانه غدیر خم به بهره‌برداری رسید.

مهران زینلیان با اشاره به اینکه ۹۷ درصد از جمعیت کلانشهر اصفهان از خدمات فاضلاب بهره‌مند هستند، ادامه داد: پروژه‌ای که امروز در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفت جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

زینلیان ارزش سرمایه گذاری این طرح را افزون بر سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح این طرح امکان نصب و بهره‌مندی چهار هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در کلانشهر اصفهان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم پروژه‌های متوقف و راکد با همت رئیس جمهور شهید به سرانجام رسید که نشانه همدلی خوب مجموعه دولت در توسعه کشور و افزایش رفاه مردم است.

وی گفت: در دولت سیزدهم با تغییر رویکرد و تغییر نگاه با محوریت مردم، مسیر خدمت به خوبی باز شد و امیدواریم این مسیر در دولت آینده نیز ادامه‌دار باشد.

زینلیان افزود: در دولت سیزدهم صدها پروژه نیمه تمام در حوزه‌های مختلف محیط زیست، گردشگردی، آب و فاضلاب به بهره‌برداری رسید که در حوزه آبفا بهره مندی ۵۰ روستا از آب آشامیدنی پایدار قابل توجه است.

زینلیان یادآور شد: همچنین ۷۰۰ کیلومتر از پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان لوله گذاری شده که یکی از اقدامات مهم استان در دولت سیزدهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha