مهرعلیزاده: پزشکیان به‌دنبال حق‌گرایی و مبارزه با فقر و فساد است

اردبیل- ایرنا- فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مسعود پزشکیان دنبال حق‌گرایی و مبارزه بافقر و فساد است گفت: اقبال عمومی نسبت به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در روزهای اخیر بیشتر شده است.

به گزارش ایرنا محسن مهرعلیزاده شامگاه دوشنبه در گردهمایی مهندسان استان اردبیل افزود: اقشار جامعه باید پای صندوق های رای حاضر شوند و اگر مردم در انتخابات پرشور شرکت کنند قطعا یک فرد کارآمد و کاردان سکاندار ریاست جمهوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در دوره‌های گذشته حضور مردم در انتخابات کم رنگ شد ولی در این دوره اقشار مختلف مردم مانند دانشجویان، نخبگان، روشنفکران، احزاب ، رسانه‌ها و اقلیت‌های قومی و زبانی حضور چشمگیر در انتخابات دارند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه باید رای دادن را در جامعه نهادینه کنیم، بیان کرد: دلیل اصلی مشارکت پایین مردم در انتخابات گذشته نارضایتی‌ مردم نسبت به مسائل اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی بود اما انتخابات چهاردهم یک فرصت تاریخی برای تحول در زندگی ایرانیان است و معتقدم با انتخاب پزشکیان مسیر برای کاهش دوگانگی‌ها و تضادها هموار می‌شود.

وی ادامه داد: بررسی گفتمان نامزدهای ریاست جمهوری به‌خوبی ماهیت چنین دوگانگی‌هایی را نشان می دهد و انتخابات فرصت مناسبی است تا مردم بار دیگر به واکاوی دوگانگی‌ ساختاری ایران بپردازند.

مهرعلیزاده ابراز امیدواری کرد مردم از فرصت تاریخی انتخابات به نحو مطلوب برای تحول در زندگی ایرانیان بهره لازم را ببرند.

وی با تاکید مجدد بر لزوم مشارکت فعالانه در انتخابات گفت: انتخاب پزشکیان مسیر را برای کاهش تناقضات و دوگانگی‌های فکری و سیاسی کشور هموار خواهد ساخت.

به گزارش ایرنا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور در روز هشتم تیر برگزار خواهد شد و صلاحیت ۶ نامزد برای این رقابت تایید شده است.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

بیش از یک میلیون نفر از مردم استان اردبیل واجد شرایط رای دادن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha