۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۴
کد خبر: 85519400
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شایسته‌سالاری رویکرد اصلی پزشکیان است

۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۴
کد خبر: 85519400
شایسته‌سالاری رویکرد اصلی پزشکیان است

اراک- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات گفت: شایسته‌سالاری و بکارگیری کارشناسان متخصص و کارآمد در لایه‌های مدیریتی کشور رویکرد اصلی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش ایرنا، رحیم عبادی شامگاه دوشنبه در تجمع فرهنگیان حامی پزشکیان در استان مرکزی، افزود: پزشکیان به دنبال نهادینه کردن شایسته‌سالاری است و اعتقاد دارد افراد فاقد سواد و تخصص کافی نباید زمام امور را در دست بگیرند.

وی توسعه گرا بودن، مشارکت‌پذیر بودن و تعامل با مردم به جای تصمیم گیری فردی را از دیگر ویژگی‌های پزشکیان دانست و ادامه داد: سه جریان مدافع، منتقد و مخالف وضع موجود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد دارند که پزشکیان منتقد وضع موجود است و برای حل تمام مسائل با استفاده از کارشناسان خبره راهکارهای کارشناسی دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات بیان کرد: حال آموزش و پرورش و حال ملت ایران خوب نیست و جامعه نیازمند طبیبی حاذق است تا به صورت بنیادی حال مردم را خوب کند.

معاون حقوقی دولت اصلاحات نیز در این مراسم گفت: اصلاح‌طلبان معتقدند رییس جمهور باید در انتخاباتی با مشارکت حداکثری انتخاب شود.

حجت‌الاسلام مجید انصاری بیان کرد: کشور ما در سه بخش نفت، منابع انسانی و طبیعی ثروتمند است ولی برای سه سال پی در پی تورم بالای ۴۰ درصد را تجربه کردیم و استمرار این وضع نشان می‌دهد به نقطه خطر تورم رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: امسال برای سومین سال متوالی نرخ استهلاک از سرمایه گذاری پیشی گرفته و در زیر ساخت‌ها کشور دچار فرسایش شده است.

انصاری بیان کرد: روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت از کشور صادر می‌شود و از طرفی مالیات هم از تمام مشاغل خرد و متوسط و کارکنان دولت دریافت می‌شود اما مشخص نیست این همه درآمد کجا می‌رود.

وی افزود: درآمد کشور به اضافه واگذاری‌ها کفاف هزینه‌های جاری کشور را نمی‌دهد و مرتب در حال انباشت بدهی هستیم، بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی ۲۵۰ درصد بیشتر شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور دولت اصلاحات اظهار کرد: پزشکیان انسانی صادق، کاردان و توانمند است که با برنامه و تفکر اصلاح شرایط وارد عرصه انتخابات شده و هیچ یک از نامزدها مانند او توان حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه کشور را ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha