۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85519535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرعت باد در آوج به ۸۲ کیلومتر بر ساعت رسید

۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85519535
سرعت باد در آوج به ۸۲ کیلومتر بر ساعت رسید

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: بیشترین سرعت وزش باد در استان قزوین مربوط به شهر آوج با ۸۲ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

مریم بهروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای و پیش بینی های به عمل آمده از سوی این اداره کل طی روزهای گذشته، سرعت باد در رازمیان، مرکز بخش رودبار الموت غربی به ۷۵ کیلومتر و در قزوین نیز به ۶۱ کیلومتر بر ساعت رسید.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، تداوم رگبارهای همرفتی به علت ناپایداری های جوی و گذر امواج تراز میانی جو تا پایان هفته همچنان در سطح منطقه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: به همین جهت و با توجه به تعطیلات و سفرهای بین شهری، از شهروندان و مسافران درخواست داریم تا پایان هفته از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته و به دنبال وقوع رگبار و رعد و برق شاهد بارش های ناگهانی در برخی از مناطق مختلف این استان از جمله تاکستان، رازمیان، سیردان در بخش طارم سفلی، کوهین و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی نیز بودیم.

بهروزی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با ۱۱ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۸ تا ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha