فرماندار مُهر فارس: زمینه برای حماسه حضور به بهترین شکل فراهم است

شیراز - ایرنا - فرماندار شهرستان مُهر استان فارس گفت: انتخابات از بزنگاه‌های مهم کشور است و بویژه در مواجهه با شرایط کنونی، باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن، زمینه برای حماسه حضور مردم فراهم شود که این شرایط فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمزه محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همانند دوره‌های گذشته، برپایی انتخابات با چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری دنبال می‌شود و دولت در برگزاری انتخابات هیچ گونه جانبداری ندارد.

فرماندار مهر با بیان اینکه برگزاری صحیح انتخابات و امانت داری از آرای مردم از اولویت‌های دولت است، اضافه کرد: هیچ یک از مدیران و کارمندان حق دخالت در تبلیغات کاندیداهای انتخابات را مگر در حالت مرخصی ندارند.

وی گفت: باید اقدامات موثری برای امیدآفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم انجام شود تا خدمت رسانی و حضور مستمر مدیران با روحیه انقلابی و حرکت جهادی به چشم بیاید.

محمدی اضافه کرد: مدیران موظف هستند پیوسته پاسخگوی مطالبات مردم باشند و تحقق مطالبات آنها را پیگیری کنند؛ کار مستمر مدیران باید دیده شود و وحدت و همدلی دولت تا آخرین لحظات کاری ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان مهر اظهار کرد: خدمات مستمر و پویایی دولت باید موجب اعتماد مردم و امیدآفرینی در سطح جامعه حوزه استحفاظی شود.

محمدی با بیان اینکه بخشداران مهر به عنوان تکلیفی قانونی آماده برپایی انتخاباتی امن و سالم هستند گفت: تعداد ۵۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سراسر شهرستان در نظر گرفته شده که ۲۳ شعبه آن ثابت و ۱۹ شعبه دیگر سیار است.

فرماندار مهر اظهارداشت: بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی نظارت و بازرسی کار برگزاری انتخابات در روز هشتم تیر ماه در این شهرستان بر عهده دارند.

محمدی افزود: از مجموع ۷۰ هزار نفر جمعیت شهرستان مهر، بیش از ۵۲ هزار نفر آن واجد شرایط رای دادن هستند که از این شمار نزدیک به سه هزار نفر رای اولی هستند.

محمدی بیان کرد: مردم شهرستان مهر در انتخابات دور گذشته بیش از ۷۵ درصد مشارکت داشتند.

شهرستان مُهر از شهرستان‌های جنوبی فارس است که در فاصله ۳۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha