نقش فرهنگیان در امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است

زابل- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: نقش فرهنگیان در این دوره از انتخابات برای امیدآفرینی، اقناع‌سازی و افزایش مشارکت اجتماعی و حضور حداکثری مردم حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،علیرضا ملاشاهی روز یکشنبه در همایش سفیران انتخابات فرهنگیان حوزه سیستان در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه زابل اظهار کرد: انتخابات در افزایش اقتدار ملی تاثیر مهمی دارد و نقش فرهنگیان در این دوره از انتخابات برای امیدآفرینی، اقناع‌سازی و افزایش مشارکت اجتماعی بسیار مهم است.

وی بر حضور حداکثری در انتخابات به ویژه جامعه فرهنگیان، اولیای دانش‌آموزان و رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور پر رنگ معلمان در عرصه تبیین مباحث مرتبط به انتخابات و اثرات مشارکت اجتماعی در ساختن آینده جامعه، برای همه اقشار جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان مهم است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رای اولی‌ها نسلی هستند که رقابت و شور انتخابات را با بیانی متفاوت و چالشی محقق می‌کنند، دولت نیز تمام توان و ظرفیت خود را در مسیر تحقق مطالبات مردم بکار گرفته است. بنابراین مردم با مشارکت در انتخابات سهم خود در توسعه و آبادانی منطقه نقش آفرینی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مردمان سیستان افرادی بصیر، دانا و توانمند هستند که باید تلاش کنند افرادی که توانایی لازم برای نمایندگی را دارند انتخاب شوند تا شاهد پیشرفت و توسعه سیستان در همه زمینه‌ها باشیم.

ملاشاهی اذعان کرد: مردم متدین، جهادی و انقلابی سیستان در همه انتخابات انقلاب و صحنه های انقلاب اسلامی حضور پرشکوهی داشته و دارند.

وی اظهارکرد: از ابتدای انقلاب تا کنون خوشبختانه سیستان و بلوچستان در بحث مشارکت همواره جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

فرماندار زابل تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت چهار رکن اصلی در انتخابات است که در سال‌های گذشته به نحو مطلوب در سیستان عملیاتی شده است.

وی افزود: با تأیید ۶ نفر دیگر از داوطلبان، توسط شورای نگهبان، تعداد نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه سیستان به ۵۳ نفر افزایش یافت.

ملاشاهی اظهارکرد: ۳۴۳ شعبه اخذ رای در حوزه سیستان که۱۵۲ شعبه ثابت و ۱۹۱شعبه سیار و ۱۲۱ شعبه شهری و ۲۲۲ شعبه روستایی در سطح حوزه انتخابیه،در امانتداری کامل آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در ستاد انتخابات حافظ آرای مردم خواهیم بود و این اطمینان را می‌دهیم که با بی طرفی و استقلال از آراء مردم صیانت می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha