رابطه میان مدیریت اجرایی خراسان رضوی و دستگاه قضایی تعاملی است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: رابطه میان مدیریت اجرایی استان خراسان رضوی و دستگاه قضایی تعاملی است و احساس بسیار خوبی نسبت به دستگاه قضایی در استان داریم و این علاقه ما دلی و اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه شنبه شب و در نشست با اعضای شورای قضایی استان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم و ادای احترام به شهدای خدمت به خصوص شهید سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: این تعامل، در کارها و هم افزایی‌ها بسیار موثر است و کاملا احساس می‌شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این نشست با قدردانی از تلاش‌های استاندار خراسان رضوی گفت: آقای نظری انصافا استاندار بسیار پر تلاش و در تراز جمهوری اسلامی است و تلاش شبانه روزی وی زبانزد است و امیدواریم این دولت خدمت استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا زرندی ادامه داد: دادگستری خراسان رضوی تلاشش بر این است که با استانداری و دستگاه اجرایی همراه باشد.

وی ادامه داد: همچنین هرجا که مشکلاتی رخ بدهد ما باید به کمک دستگاه اجرایی بشتابیم و مشکلات را برطرف کنیم و باید گفت هدف ما یکی بوده و آن خدمت به اسلام و جمهوری اسلامی است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند بهترین و والاترین عیدی که در اسلام داریم، عید غدیر خم است چراکه برادرم علی ابن ابی طالب (ع) را بعد از خودم به عنوان راهنمای امت نصب کردم.

دیدار رییس و اعضای بازرسی انتخابات استان با رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی

همچنین در گزارش دیگری از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی در نشست با رییس و اعضای بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی گفت: بازرسان انتخابات در خصوص تخلفات کارکنان و مدیران در حوزه برگزاری انتخابات و فعالیت حین ساعت کار در ستادها و همچنین استفاده از امکانات دولتی له و یا علیه کاندیداها به جدیت برخورد کنند و قانون را بدون تعارف اعمال کنند.

رابطه میان مدیریت اجرایی خراسان رضوی و دستگاه قضایی تعاملی است

سید هادی طباطبایی در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته شده تا این لحظه از زحمات همه بازرسان و اعضای این ستاد تجلیل کرد و افزود: با توجه به کاهش تعداد بازرسان در انتخابات ریاست جمهوری باید روحیه و انگیزه جهادی در بازرسان به عنوان نماد اصلی قابل تشخیص باشد.

وی ادامه داد: بازرسان حتما با توجه به پراکندگی شعب ضمن بازدید روز قبل از تمامی شعب و رعایت تمامی ملاحظات با تمامی اعضا و برگزار کنندگان در شعب هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرسی اظهار کرد: صیانت و حفاظت از آرای مردم و مراقبت از سلامت برگزاری انتخابات، مهمترین وظیفه بازرسی است.

محسن نجات افزود: احکام تمامی روسای بازرسی شهرستان‌ها با نظر فرمانداران صادر شده است و در خصوص فعالیت آنها دوره آموزشی برگزار و کمیته‌های زیر مجموعه شکل گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha