شهید جمهور نماد مدیریت مبتنی بر ولایت‌مداری و اخلاص است

ایلام - ایرنا - نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سه سال تلاش‌های مجاهدانه شهید آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم، نماد مدیریت مبتنی بر ولایت‌مداری و اخلاص است، گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون نعمت ولایت و حضور مردم در صحنه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " وعد مرادبیگی" روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت اربعین شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در دهلران، اظهار کرد:امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت و مدیریت دینی را به جامعه معرفی کرد و دولت شهید رئیسی در واقع نمادی از ولایتمداری و تلاش برای خدمت به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، هدایتگر این انقلاب ارزشمند و مردمی است و خدا را به واسطه وجود چنین رهبری بصیر، شاکر هستیم، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه و مبنای ولایت است و ولایت فقیه در واقع استمرار غدیر است که همان مردمسالاری و حاکمیت دینی در نظام اسلامی است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان، یادآور شد: ولایت فقیه و ولایت مداری، اساس امنیت و اقتدار ایران اسلامی در همه صحنه‌ها است و امروز این امنیت و اقتدار را در جبهه مقاومت اسلامی در برابر نظام سلطه شاهد هستیم.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل‌الخطاب و همواره راهگشای برون رفت از مشکلات است، ابراز کرد: اگر در حوزه اقتصاد مقاومتی به بیانات رهبر معظم انقلاب توجه می‌شد و اقتصاد کشور را به لبخند آمریکا گره نمی‌زد امروز وضعیت اقتصاد ما به مراتب بهترین از این بود.

شهید جمهور نماد مدیریت مبتنی بر ولایت‌مداری و اخلاص است

حجت الاسلام مرادبیگی اظهار کرد: مدیریت دینی، یعنی همان مدیریت رئیس جمهور شهید که با مشورت با نخبگان، کارشناسان و تبعیت از ولایت امورات را به خوبی پیگیری کرد و این سه سال نماد خدمت و مدیریت مبتنی بر ولایت مداری و اخلاص است و نباید این سه سال را نادیده و یا تخریب کرد.

وی به اجرای عملیات وعده صادق اقتدار ایران اسلامی و زبونی دشمن اشاره کرد و افزود: شهید جمهور مدیریت دینی را در طول سه سال خدمت خالصانه، به جامعه و جهان معرفی و با صداقت امورات و مشکلات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری کرد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، ابراز کرد: صداقت، شجاعت و تبعیت از ولایت و مدیریت دینی از جمله معیارهای مهمی است که باید در انتخاب اصلح در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: از نامزدهای جبهه انقلاب در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، می‌خواهیم که در این مدت باقی مانده اجماع انجام دهند و یک نفر را به عنوان شاخص معرفی تا راه شهید جمهور ادامه پیدا کند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و توجه به معیارهای انتخاب اصلح تاکید و افزود: مردم ایران و استان ایلام نیز شکوه و عظمت، حضور حداکثری خود را در انتخابات هشتم تیرماه به نمایش خواهند گذاشت.

امام جمعه دهلران با تسلیت اربعین شهید جمهور، گفت: شرکت و حضور گسترده در انتخابات امروز یک وظیفه قانونی و شرعی است، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر، حجت را بر همه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تمام کرد.

شهید جمهور نماد مدیریت مبتنی بر ولایت‌مداری و اخلاص است

حجت الاسلام سید محسن موسوی در پایان از همه اقشار مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح دعوت کرد.

فرماندار ویژه دهلران با تسلیت اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند روند انقلاب و خدمت رسانی ادامه دارد و خللی در این روند ایجاد نمی شود.

لطیف صادقی با اشاره به دقت نظر و ظرافت رهبری در آن برهه از زمان، افزود: امروز ما از نعمت رهبری الهی و ارزشمند برخوردار هستیم که باید قدردان ان باشیم.

وی به فراهم بودن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۷۸ شعبه اخذ رای در دهلران برای انتخابات ریاست جمهوری مستقر و یک هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بر عهده دارند.

فرماندار ویژه دهلران از مردم شهرستان دهلران برای حضور باشکوه در پای صندوق های رای در هشتم تیرماه دعوت کرد و گفت:حضور گسترده مردم موجب یاس دشمنان و ارتقا امنیت ملی خواهد شد.

مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های چهلم شهید جمهور در دهلران بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha