۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85520490
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار نفر بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گلستان نظارت می‌کنند

گرگان- ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: ۶ هزار ناظر باتجربه و آموزش‌دیده در شعب اخذ رأی سراسر استان گلستان بر فرایند انتخابات نظارت می‌کنند.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقرار هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان اظهار کرد: برای حراست از آرای مردم به عنوان حق‌الناس در هر شعبه سه تا چهار ناظر تعیین شد تا بر تمامی فرایند اخذ رای از قبل از شروع تا پایان رای‌گیری و شمارش آراء و تایید صحت انتخابات نظارت کنند.

وی با بیان اینکه در ساعات پایانی مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار داریم، افزود: برابر قانون مهلت تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تا هشت صبح روز پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان با بیان اینکه ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رای نباید شاهد هیچ گونه تبلیغات انتخاباتی باشیم، افزود: هر گونه تبلیغات انتخاباتی توسط نامزدهای ریاست‌جمهوری، ستادهای تبلیغاتی و یا هواداران آنها در فضای حقیقی و مجازی ممنوع و تخلف است.

بهمنی‌نژاد با بیان اینکه شورای نگهبان و هیات‌های نظارت منصوب آن برابر قانون وظیفه نظارت بر تمامی مراحل و فرایندهای انتخابات را بر عهده دارند تا از آرای تک‌تک آرای مردم حراست و صیانت شود، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان به عنوان چشمان بیدار و بینای نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات نظارت خواهد کرد و برای ما تفاوتی نمی‌کند که کدام یک از نامزدها پیروز انتخابات خواهند شد.

وی تاکید کرد: آن چیزی که برای ما مهم است حفظ آرای مردم و صیانت از تک‌تک آنها به عنوان یک وظیفه قانونی و تکلیف دینی و شرعی است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه همه ملت ایران خواهان عزت ایران اسلامی هستند و این عزت در سایه شرکت در عرصه انتخابات و با انتخاب درست و صحیح رقم خواهد خورد، گفت: حضور پرشور عزت، امنیت و اقتدار نظام را به دنبال دارد.

بهمنی‌نژاد با بیان اینکه با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه گام‌های بعدی انقلاب اسلامی برای رسیدن به قله‌های ترقی برداشته می‌شود، خاطرنشان کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت ایران به رئیس جمهور فعال پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha