مسیر پل دو آب در جاده فیروزکوه مسدود اعلام شد +فیلم

فیروزکوه- ایرنا- رئیس اداره راهداری فیروزکوه: محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت محدوده پل دو آب به دلیل بارش شدید باران و سیلاب و گل ولای به سطح محور تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش ایرنا ، اسدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی از عصر دیروز سه شنبه شروع شد و محور فیروزکوه در محدوده های سواد کوه و پل سفید مسدود شد.
بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته در برخی مناطق استان از جمله فیروز کوه و سوادکوه جریان‌های سیلابی به وقوع پیوست که در منطقه طالع‌رودبار سوادکوه منجر به ورود جریان واریزه‌ای به جاده و گرفتار شدن ۱۶ خودرو در سیل شد.
رییس اداره راهداری فیروزکوه گفت : چند دستگاه تریلی، کامیون در سیلاب ماندند. حجم گل و لای باقی مانده ازسیلاب بسیار بالاست و احتمال این هست که افرادی درسیلاب مانده باشند.
وی به حضور فرماندار فیروز کوه در امداد رسانی به آسیب زدگان در منظقه اشاره کرد و گفت: حیدری منش با حضور بموقع کار امداد رسانان را زیر نظر داشته و مشغول است.
مسیر پل دو آب در جاده فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود است +فیلم
وی با اشاره با تجهیزات ارسالی از فیروزکوه برای بازگشایی مسیر توضیح داد: یک دستگاه گریدر، ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه تریلی کمر شکن، ۱۰دستگاه کمپرسی و یک دستگاه بیل مکانیکی از ۱۲ شب گذشته در منطقه مشغول به کار هستند.
مسیر پل دو آب در جاده فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود است +فیلم
رئیس اداره راهداری فیروزکوه گفت : چند دستگاه تریلی، کامیون در سیلاب ماندند. حجم گل و لای باقی مانده از سیلاب بسیار بالاست .

پیش از این مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع سیل و وارد شدن جریان واریزه‌ای به محور سوادکوه در محدوده طالع‌رودبار خبر داد و گفت: بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته در برخی مناطق استان از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی به وقوع پیوست که در منطقه طالع‌رودبار سوادکوه منجر به ورود جریان واریزه‌ای به جاده و گرفتار شدن ۱۶ خودرو در سیل شد.

حسینعلی محمدی شیرکلایی امروز –چهارشنبه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌ها و هشدارهایی که در روزهای اخیر اعلام شد، دیشب در ارتفاعات بارندگی‌های شدیدی داشتیم که منجر به وقوع سیل شد.

وی افزود: بارندگی در چند نقطه از سوادکوه منجر به راه افتادن جریان‌های سیلابی شد و در منطقه طالع‌رودبار با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده را بست و تعدادی از مسافران مسیر را با مشکل مواجه کرد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره میزان بارندگی‌ این منطقه در شب گذشته خاطرنشان کرد: در این منطقه ایستگاه باران‌سنجی وجود ندارد. اما طبق برآوردهای اولیه طی کمتر از یک ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر بارندگی در این محدوده ثبت شده که جریان سیلابی و طغیانی را ایجاد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha