۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85520502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجتمع قضایی صفی آباد دزفول به بهره برداری رسید

دزفول - ایرنا - مجتمع قضایی صفی آباد دزفول روز چهارشنبه در آیینی با حضور معاون قضایی اداره کل دادگستری خوزستان و جمعی از مسوولان شهرستان دزفول به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، معاون قضایی و نظارت بر دادگاه‌های اداره کل دادگستری خوزستان در آیین افتتاحیه این مجتمع قضایی در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد،‌ پاسداشت حقوق مردم را امانتی مهم در دست قضات دانست و گفت: حقوق اشخاص و حقوق عمومی مردم امانتی در دست قضات است که باید در ادای درست این امانت کوشا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بهمنش ادامه داد: احداث مجتمع قضایی صفی آباد نقش مهمی در تسهیل‌گری و دسترسی مردم به دستگاه قضایی و بسط عدالت در شهرستان دزفول دارد و موجب افزایش امنیت در این منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در زمینه امنیت مسوولیت دارند، گفت: امنیت دارای ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و از این منظر تمام دستگاه‌ها در ارتقای امنیت اجتماعی مسوولیت دارند.

هیچ کس نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد

معاون قضایی و نظارت بر دادگاه‌های اداره کل دادگستری خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت همه قشرهای جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات رویدادی سیاسی، اجتماعی و ملی است که هیچ کس نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

وی، ولایتمداری را یکی از شاخص‌های نامزد اصلح دانست و ادامه داد: تجربه سیاسی ۴۵ سال گشته کشور نشان می دهد هر مسوولی که تابع ولایت فقیه باشد، می تواند خدمت گزار مردم باشد.

معاون قضایی اداره کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه انتخاب رییس جمهوری در تراز شهید آیت الله رییسی می‌تواند گره گشای حل مسایل کشور باشد، اظهارکرد: حضور میدانی و تلاش شبانه روزی شهید جمهور موجب شد تا بسیاری از کارها و طرح‌های بر زمین مانده در کشور فعال شوند و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: ایران اسلامی نیازمند رییس جمهوری در میدان است تا خادم مردم باشد و برای کار و گره گشایی از مسایل شبانه روز در تلاش باشد نه اینکه رییس جمهوری که بخواهد کشور را با ویدئوکنفرانس اداره کند.

به گزارش ایرنا، در این آیین، مجتمع قضایی شهر صفی آباد، ساختمان آیت الله شهید بهشتی با حضور مسوولان دادگستری خوزستان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

یکم تا هفتم تیر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
بهمن سال گذشته نیز دادگاه عمومی بخش سردشت دزفول با موافقت رییس قوه قضاییه به منظور گسترش عدالت قضایی در این شهرستان با حضور مسوولان قضایی خوزستان به بهره برداری رسید.

جمعیت شهرستان دزفول با روندی رو به افزایش براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ بالغ بر ۴۴۵ هزار نفر، سی‌امین شهرستان پرجمعیت کشور و دومین شهرستان پرجمعیت خوزستان و از نظر مساحت نیز، وسیع ترین شهرستان این استان است.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون و ۱۲ شهر است؛ شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، چغامیش، شهیون، منتظران و جندی شاپور شهرهای تابعه شهرستان دزفول هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha