۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85520525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقق وعده نهضت مسکن در خوزستان با افتتاح یک هزار و ۷۴۹ واحد مسکونی

اهواز - ایرنا - یک هزار و ۷۴۹ واحد مسکونی امروز (چهارشنبه) با حضور ویدیو کنفرانسی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی در شهرهای خوزستان روز چهارشنبه به بهره برداری رسید.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص بیان کرد: از یک هزار و ۷۴۹ واحد افتتاح شده در استان، ۹۵۲ واحد مربوط به مسکن مهر، ۵۵۳ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۲۰۰ واحد مربوط به طرح نهضت ملی (خودمالک) و ۴۴ واحد در بخش اراضی دولتی است.

میثم آذرسا بیان کرد: اکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان در حال ساخت است که به مرور و با تکمیل زیرساخت ها در یک برنامه زمانبندی شده تحویل متقاضیان می‌شود.

آذرسا گفت: با توجه به تامین زمین مناسب در استان، فرآیند انتخاب سازنده و واگذاری زمین به متقاضیان بعد از مراحل حقوقی انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در سال جاری بخش دیگری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان تکمیل و همچنین کار ساخت بخشی از آنها آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش صبح امروز ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد طرح ملی مسکن در کشور با حضور سرپرست ریاست جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته باید ۲۸۰ هزار واحد مسکن ملی ظرف مدت چهار سال در خوزستان ساخته شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha