۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85517773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح ۲۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن اندیمشک

دزفول - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت: طرح ۲۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن اندیمشک حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند تکمیل این واحدها به سرعت در حال انجام است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، امین فرهادزاده روز یکشنبه با اشاره به آخرین روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اندیمشک بیان کرد: بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان اندیمشک برای طرح ملی مسکن ثبت نام کردند کهثبت نا چهار هزار نفر از آنها نهایی شد و برای ۸۲۰ نفر نیز طرح اختصاص یافت.

وی افزود: ۸۲۰ واحد مسکن ملی اندیمشک در قالب ۲ طرح و سه مرحله (فاز) دارای پیشرفت های فیزیکی ۱۰ تا ۹۵ درصد است که از این تعداد ۲۲۰ واحد دارای پیشرفت ۹۵ درصد است.

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت: مرحله نخست طرح ملی مسکن این شهرستان دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد، مرحله دوم بالای ۴۰ درصد و مرحله سوم (شهر آزادی) پیشرفت ۱۰ درصدی دارد که برای این واحدها ۸۲۰ متقاضی حائز شرایط اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: طرح‌های ۴۴۰ واحدی در ۲ مرحله یک و ۲ هر کدام دارای ۹۵ و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تاکنون به ترتیب ۲۲۰ و ۴۴۰ متقاضی به این طرح‌ها تخصیص داده شده است.

فرهادزاده با بیان اینکه ۳۸۰ پلاک در شهر آزادی به صورت خود مالک اختصاص داده شده است، گفت: تمامی این طرح‌ها از نظر قرارداد سفت کاری دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۱۰۰ درصد هستند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۸۰ هزار واحد در قالب طرح ملی مسکن باید به مدت چهار سال در خوزستان ساخته شود.

استان خوزستان با جمعیتی حدود پنج میلیون نفر (۱۳۹۵)، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha