آیت الله حیدری: جلیلی اصلح است

اهواز-ایرنا- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای رسمی ضمن حمایت از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان فردی اصلح، از مردم استان خواست تا در هشتم تیر حضور پرشوری در پای صندوق های رای داشته باشند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت الله محسن حیدری در بخشی از این بیانیه، روز هشت تیر را برای ملت ایران سرنوشت ساز عنوان کرد و حضور پرشور و بصیرت‌مندانه ملت در پای صندوق های رای را با اهمیت دانست.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در ادامه این بیانیه آورده است: قطعا انتخاب اصلح وظیفه دیگری است که باید به آن توجه داشت، و از آنجا که کارهای بزرگ و خدمات صادقانه‌ای که شهید جمهور رئیسی عزیز و خستگی ناپذیر، در دولت سیزدهم انجام داده، نیمه تمام مانده است باید کسی از جنس او از نظر تفکر انقلابی اسلامی، ولایتمداری، صداقت در میدان عمل، بصیرت و خستگی ناپذیری انتخاب گردد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به نظرسنجی های انجام شده معتبر در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمده است: ضمن احترام به همه نامزدهای انقلابی و باتوجه به بالا بودن دکتر جلیلی در نتیجه نظرسنجی ها، عقلانیت انقلابی اقتضا میکند که همه دلسوزان ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اعتلای هرچه بیشتر کشور و فتح قله های جدید و توسعه همه جانبه به این نامزد رای دهند. لذا از همه آحاد ملت ایران به ویژه مردم شریف خوزستان با تمام اقوام رنگین کمانش از عرب، لر، بختیاری، بهمئی، قشقائی، شوشتری، دزفولی، بهبهانی، بندری و غیره دعوت میکنم که به آقای دکتر سعید جلیلی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران رای دهید.

خدمات دولت شهید رییسی موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شد 

آیت الله حیدری همچنین امروز با حضور در جمع مردم و گفت‌وگو با رسانه ها بیان داشت: شهادت شهید رئیسی مانند شهید بهشتی برکات بسیار زیادی برای ملت ایران و انقلاب اسلامی به همراه داشت.

وی اظهارکرد: گام‌های بلندی با تلاش شهید خدمت در دولت سیزدهم برداشته شد که موجب توسعه، رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و هزاران مشکل دیگر شد و عزتمندی ایران اسلامی در سطح جهانی را به همراه داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عزاداری میلیاردها نفر به دنبال شهادت آیت الله رئیسی به علت تلاش ایشان در رساندن موقعیت جمهوری اسلامی به سطوح بالا بود که اکنون نیاز است این عزتمندی، توسعه، اقتدار و پیشرفت تداوم یابد.

آیت الله حیدری تاکید کرد: برای تدارم این مسیر ارزشمند(راه دولت شهید رییسی)، باید در انتخابات فردی را انتخاب کنیم که دارای تفکر اسلامی، انقلابی، ولایتمداری و روحیه خستگی ناپذیر و صادق باشد.

وی افزود: روزهای تعطیل که مردم در حال استراحت بودند آیت الله رئیسی برای حل مشکلات در مناطق محروم حاضر و مشکلات را پیگیر بود اکنون نیز چنین رئیس جمهوری نیاز داریم تا بتواند طرح‌ها و خدمات نیمه‌تمام را تکمیل کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  به نظر بنده ملت باید خودشان اجماع کنند و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده بر روی فردی که بیشتر مورد حمایت است اجماع کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha