۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85520713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۷ تیم پلیس ایمنی جاده های خراسان‌شمالی را رصد می کنند

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۵۷ تیم پلیس در طرح تابستانه به شکل محسوس و نامحسوس ایمنی جاده های استان را رصد می کنند.

به گزارش ایرنا، رحمان اسپیدکار روز چهارشنبه در نشست خبری پلیس راه اظهارکرد: طرح تابستانه پلیس برای رصد ایمنی جاده ها از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ۵۷ تیم پلیس، چهار تیم به شکل نامحسوس فعالیت خواهند کرد.

سرهنگ اسپیدکار گفت: پایان فصل امتحانات همزمان با انتخابات پیش رو با افزایش حجم بسیاری از ترددها مواجه شدیم که ۲۰ تیم مشترک با راهداری برای کنترل ایمنی جاده ها به کارگیری خواهند شد.

کاهش ۲۱ درصدی تصادفات

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: ۵۱۰ راکب موتور سوار از ابتدای امسال تاکنون آموزش های لازم را فرا گرفتند و ۲۱۰ کلاه ایمنی به این افراد اهدا شد.

سرهنگ اسپیدکار آموزش رانندگان مسافربری به ۱۴۲ نفر، ادوات کشاورزی به ۱۳۲ نفر و آموزش ۳۴۱ نفر از دانش آموزان را از اقدامات آموزشی امسال پلیس راه استان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۲ فقره تصادف از ابتدای امسال تاکنون در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: ۵۲ نفر در این سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد کاهش داشته است.

به گفته وی، بیشترین تصادفات خراسان شمالی در سال گذشته با ۲۶ درصد در محور بجنورد به جنگل گلستان رخ داده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha