۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85520929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای مصوبات ستاد تسهیل در دولت سیزدهم رکورد زد

قزوین - ایرنا - دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: ۹۳ درصد مصوبات ستاد تسهیل سال گذشته در سراسر کشور اجرایی شده که رکود این اقدام برای نخستین مرتبه توسط دولت سیزدهم به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر آقاعلیخانی روز چهارشنبه در جریان سفر بازدید سید حمید فرحی، قائم مقام وزیر صمت از چند واحد تولیدی در استان قزوین اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی بارها به ما تاکید داشتند که باید مشکلات واحدهای تولیدی را سریعا برطرف کنید و بر روی این موارد اهتمام داشت.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شهید در سفرهای استانی برای حل مشکلات صنایع نشست و کارگروه‌های متعدیی برگزار می‌کرد، ادامه داد: ایشان روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ نشست برگزار می کردند تا مشکلات واحدهای تولیدی با حضور دستگاه‌های متولی برطرف شود.

آقا علیخانی بیان کرد: سال گذشته در جمع بندی مشکلات واحدهای تولیدی به ۲۹۰ مشکل رسیدیم که به عنوان ۲۵۰ مساله تدوین شده است، برای این مسایل و موانع راهکار تدوین شده و اگر به این نتیجه برسیم که مشکلی وجود دارد، حتما راهکار مناسبی به تولیدکننده پیشنهاد می‌دهیم.

به گفته این مسوول، مشکل بیش از ۲۱ هزار واحد صنعتی سال گذشته در ستاد تسهیل برطرف شده و برای تمامی آن مصوباتی نیز به تصویب رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha