دستگاه قضایی از تعطیلی چهار واحد تولیدی در البرز جلوگیری کرد

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب البرز از ورود دادستانی و ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان مبنی بر تعطیلی چهار واحد تولیدی خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام محمد تقی زاده روز پنجشنبه در این رابطه توضیح داد: شهر صنعتی البرز قطب صنعتی استان و کشور به شمار می رود که واحدهای تولیدی و صنعتی مهم زیادی را نیز در خود جا داده است.

وی ادامه داد: به همین منظور و با توجه به نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری با موضوع حمایت از تولید و تاکید ریاست قوه قضاییه، مجموعه قضایی شهرستان البرز خود را مکلف به حمایت از تولید و صنعت می‌داند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این دادسرا، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات بخش تولید و صنعت شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: یکی از نتایج قابل توجه این جلسات جلوگیری از تعطیلی چهار واحد تولیدی بحران زده بود که با ورود دستگاه قضایی و همراهی سایر دستگاه‌های متولی، محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی شهرستان البرز در سال جاری نیز با حمایت و مشارکت دستگاه‌های متولی و اجرایی استان از واحدهای تولیدی و صنعتی فعال که موجب توسعه اقتصادی و اشتغال زایی می‌شوند، حمایت جدی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha