۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85520975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاه دنیای استکبار به انتخابات ایران است

۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴
کد خبر: 85520975
نگاه دنیای استکبار به انتخابات ایران است

همدان- ایرنا- مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: نگاه دنیای استکبار به انتخابات ایران است تا مشارکت مردم را ارزیابی کنند.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در جمع کارکنان تعزیرات حکومتی همدان افزود: اکنون مستکبران برای لبنان چنگ و دندان نشان می‌دهند و به طور جدی در حال ارزیابی هستند که یک بخش از این ارزیابی مربوط به انتخابات ایران است نگاه می کنند تا درصد حضور و مشارکت مردم در انتخابات را بسنجند و به طور قطع باید مشارکت بالای مردم را در انتخابات داشته باشیم.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: انتخابات برای کشور ایران مهم است چرا که هشت سال دوران جنگ با عراق را با تمام سختی‌ها و جنگ با داعش را نیز در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در عراق و ۹۵ و ۹۶ در سوریه تجربه کردیم.

سردار فرجی بیان کرد: به عنوان فرمانده تیپ در عراق می گویم که جنگ با داعش چندین برابر سخت تر از جنگ در دوران دفاع مقدس بود.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه هر چه دشمنان به ما فشار وارد می کنند و سخت می گیرند ایران را قوی تر می سازیم گفت: گرانی و تورم برای تمام افراد جامعه وجود دارد و همه ما آن را لمس می کنیم.

سردار فرجی اعلام کرد: اکنون پهپادی در اختیار داریم که رادارهای آمریکایی توان رصد آن را ندارند چون هیچ گونه وسیله الکترونیکی در آن وجود ندارد، رادار زمانی موشک و پهباد را رصد می کند که سامانه ای در آن وجود داشته باشد.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: در وعده صادق با وجود آمادگی نیروهای اسرائیلی و سایر دولت‌های مستکبر از انتقام ایران، به وعده خود عمل کردیم.

وی افزود: در این عملیات از سلاح‌های نسل اول و دوم استفاده کردیم که تنها در رزمایش‌ها استفاده می شد ولی دو نقطه‌ای را که ما اراده کردیم مورد اصابت قرار دادیم و دنیای استکبار متوجه شدند در مدت تحریم ، ایران به تکنولوژی دست یافته که برای آنها مشکل آفرین است.

سردار فرجی با اشاره به اینکه اکنون دنیای استکبار بر روی انتخابات ایران زوم کردند بیان کرد: با وجود اینکه هر۶ کاندیدا را شورای نگهبان تایید کردند و برای ما عزیز هستند ولی به هر حال دشمن در نقطه مورد نظر خیمه می‌زند و نباید طوری سخن گفت که دشمن شادکن شویم.

سردار فرجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور گفت: سال ۶۰ با آیت الله رئیسی همکار بودیم و شهید رئیسی سال ۱۴۰۳ با رئیسی سال های ۶۰ و ۶۱ بسیار متفاوت تر بود چرا که برای خدمت رسانی در قامت ریاست جمهوری قوی تر و ساخته تر شده بود.

وی با قدردانی از مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: به واسطه مدیریت شایسته در تعزیرات همدان هیچ گونه توصیه و رابطه‌ای در این نهاد اثرگذار نبوده و برخورد قاطع با متخلفان انجام می‌شود که بسیار ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha