۷۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در میاندورود پیش بینی شده است

ساری- ایرنا- فرماندار میاندورود گفت: ۷۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، علی طالبی روز چهارشنبه در نشست با عوامل اجرایی انتخابات شهرستان میاندورود اضافه کرد: از مجموع شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان ۴۵ شعبه در بخش مرکزی و ۲۶ شعبه در بخش گهرباران فعال می‌شود.

وی اظهار داشت: تعامل خوب و سازنده ای بین هیات‌های نظارت، بازرسی و اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان میاندورود وجود دارد و مردم این خطه آماده برگزاری انتخابات با شکوهی هستند.

فرماندار میاندورود بیان کرد: این شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشارکت ۶۴ درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد و مردم آماده خلق حماسه دیگر هستند.

طالبی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات اولویت اول است، تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بر مشارکت مردم در پای صندوق های رای است.

وی اظهار کرد: خواسته ما از همه مردم و گروه های اثرگذار و حلقه های میانی این است که حضور گسترده در پای صندوق های رای داشته باشند.

شهرستان میاندورود به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha