فعال اصلاح‌طلب: لازمه تغییر شرایط کنونی، آشتی با صندوق رای است

سمنان - ایرنا - فعال اصلاح‌طلب و نخستین استاندار سمنان در دولت اصلاحات گفت: انتخابات فرصتی ارزشمند برای مشارکت در تعیین سرنوشت و آشتی با صندوق‌های رای است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود میرلوحی شامگاه چهارشنبه در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در سمنان افزود: انتخابات فرصتی برای انتخاب رییس‌جمهوری با رای حداکثری و تغییر سرنوشت است.

وی ادامه داد: در مناظرات، فصل مشترک سخنان نامزدها افزایش فلاکت اقتصادی کشور بود و شرکت در انتخابات راهکار تغییر این شرایط است.

وی افزود: تقویت وحدت ملی با حضور مدیران پاکدل، متخصص، صادق و پاکدست و حضور باشکوه در صحنه انتخابات محقق می‌شود.

میرلوحی تصریح کرد: باید به دانشجویان اجازه انتقاد و ظهور و بروز داد و به ملت نیز تاکید کرد که با حضور شکوهمند خود، مشارکت حداکثری را برای تعیین و تغییر سرنوشت ثبت کنند.

به گفته وی، بررسی نتایج انتخابات در دوره‌های گذشته نشان می‌دهد برخی مردم با صندوق‌های رای قهر کرده بودند، اما اکنون در شرایط فعلی باید برای تعیین سرنوشت کشور، همه در انتخابات حضور داشته باشند.

استاندار سمنان در دولت اصلاحات گفت: برقراری عدالت، فسادستیزی و صداقت از آرمان‌های بزرگ ملت ایران است و دولت اصلاحات این رویکردها را دنبال می‌کند.

به گفته وی، سمنان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در وضعیت خوبی قرار دارد و میزبان سالانه ۲۰ میلیون مسافر عبوری است، اما کارگران این استان دچار مشکل هستند.

همه نامزدها معتقد به شرایط نامطلوب هستند

این فعال اصلاح‌طلب گفت: فصل مشترک مطالب مطرح‌ شده نامزدهای انتخاباتی این است که حال کشورمان خوب نیست اما چهار نفر از ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در ایجاد این مشکلات نقش دارند.

وی ابراز کرد: چرایی بازماندن کشور از توسعه و عقب‌رفت سود ناخالص ملی و کوچک شدن سُفره‌های مردم و پایین بودن حقوق اقشار مختلف از جمله پرستاران و مهندسان باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به قرارداد نفتی «کرسنت» اظهار کرد: چرا برخی استان‌ها از جمله سمنان و مازندران باید در زمستان‌ها دغدغه سوخت و گاز و شهرهای جنوبی در تابستان دغدغه انرژی برق داشته باشند.

نظارت استصوابی، مشارکت را کمرنگ می‌کند

میرلوحی بیان کرد: نظارت استصوابی در برخی دوره‌ها ۶۰ درصد مردم را از صندوق‌های دور و وادار به قهر کرد.

وی افزود: دنیا در سال ۲۰۵۰ بدنبال ممنوع کردن مصرف نفت بدلیل مسائل محیط‌ زیست است و اکنون سهم ایران در بازار نفتی قابل قبول نیست.

استاندار سمنان در دولت اصلاحات گفت: زمان مدیریت بنده، سمنان بیکار و بی‌سواد نداشت، اما امروز کارگران استان در تامین نیازهای خود مشکل دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha