استاندار سمنان: رعایت مر قانون سرلوحه فعالیت ستاد انتخابات باشد

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: رعایت مر قانون و اصل بی‌طرفی باید معیار و سرلوحه فعالیت برگزارکنندگان انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی در سالن همایش‌های استانداری افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات با القای اطمینان و اعتماد مردم به اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات در رعایت حق‌الناس محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت حق الناس و امیدافزایی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سرلوحه کار باشد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: برگزاری انتخابات در شرایط امن با رعایت حق‌الناس و تمرکز بر سلامت برگزاری انتخابات مورد توجه و تاکید است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه رقابت سالم از سوی نامزدها و طرفداران انتخابات مورد توجه باشد، تصریح کرد: همه امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری در استان سمنان بسیج شود.

وی با بیان اینکه نتیجه نشست‌های شورای اطلاع‌رسانی به اطلاع مردم رسانده شود، اضافه کرد: نشستی مفید است که منجر به نتیجه شود.

هاشمی تاکید کرد: تولید محتوای متناسب با ذائقه مخاطب و تشکیل کمیته تولید محتوا در زمینه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان مورد توجه باشد.

استاندار سمنان گفت: رسانه‌ها در برجسته‌سازی دستاوردها و اطلاع‌رسانی تلاش‌ها، تولید محتوا برای مشارکت حداکثری در انتخابات اهتمام ویژه ورزند.

وی افزود: کاهش نرخ جوانی جمعیت و کم‌آبی ۲ چالش اساسی در استان سمنان است و انتظار می‌رود رسانه‌ها با دریافت اطلاعات کافی از دستگاه‌های اجرایی در زمینه اقناع افکار عمومی و مطالبه‌گری نقش‌آفرینی کنند.

هاشمی با بیان اینکه حدود ۱۱۰ دستگاه اجرایی با احتساب بانک‌ها در استان سمنان وجود دارد، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی با پاسخگویی به مردم در امیدافزایی به جامعه انجام وظیفه کنند.

استاندار سمنان با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در مردم‌داری، گفت: شناسایی نقاط نارضایتی مردم مورد توجه و رفع عوامل مورد توجه ویژه باشد.

وی اضافه کرد: شورای اطلاع‌رسانی دست کم در چهار شهرستان گرمسار، دامغان، شاهرود و سمنان برگزار و در زمینه تولید محتوا تبادل نظر شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: مدیران اهتمام ویژه در پاسخگویی به مطالبه مردمی داشته باشند.

ستاد انتخابات، مرجع اطلاع‌رسانی در حوزه انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز گفت: مبنا و مرجع اطلاع‌رسانی در حوزه انتخابات ستاد انتخابات است.

احمد ریواده افزود: اختلاف در ارایه امار در حوزه انتخابات پذیرفتنی نیست و رسانه‌ها اطلاعات مورد نیاز خود را از ستاد انتخابات پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه سمنان استانی کارگری است، افزود: احصای عوامل نارضایتی جمعیت کارگری در استان مورد توجه ویژه باشد و مر قانون در انتخابات رعایت شود.

وی تصریح کرد: توجه به گفتمان انقلاب اسلامی رویکرد دولت سیزدهم است و تحقق شعار ما می‌توانیم و مردم‌سالاری دینی رویکرد مهم دولت مردمی آیت‌الله رییسی در تحقق گفتمان‌سازی است.

وی تصریح کرد: انتخابات و برگزاری کنگره شهدا بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی است.

ریواده تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی تولید محتوا خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند تا اطلاع‌رسانی واحد از طریق ستاد انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: جریان‌سازی و توجه به دغدغه‌های مردم به منظور افزایش رضایت‌مندی و اعتماد افزایی در جامعه مورد توجه ویژه باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha