معاون استاندار گلستان: شهید رئیسی در خدمت به مردم اهتمام جدی داشت

گنبدکاووس - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: رییس جمهور شهید ما در خدمت به مردم عزم و اهتمام جدی داشت و در عمل هم برای آنها عزت و کرامت آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد دهنوی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت چهلم شهدای خدمت و شهدای واقعه هفت تیر ۱۳۶۰ در مسجد قائمیه گنبد کاووس افزود: شهید رئیسی با زبان دنیا به خوبی آشنا بود و کشور را از اتفاق‌های تلخ و تاریک نجات داد.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم با دولت‌های قبل متفاوت بود و در عملکرد آن کاملا مشهود است، اضافه کرد: مردم باید روز جمعه در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای دهند که دل او در عمل برای مردم بسوزد.

دهنوی ادامه داد: امروز در چهلم شهدای خدمت باهم عهد ببندیم و نگذاریم تجربه‌های تلخ دولت‌های گذشته تکرار شود و راه شهید رئیسی ناتمام بماند و این مهم تنها با حضور پرشور مردم در انتخابات و رای به نامزد اصلح محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: دولت شهید رئیسی موفقیت‌های زیادی در بخش‌های گوناگون داخلی و دیپلماسی خارجی داشت.

دهنوی ادامه داد: شهید جمهور در استان گلستان نیز پروژه‌های مهمی از جمله پیگیری منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون، پتروشیمی، احیای خلیج گرگان و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی انجام داد و موفق شد قدم‌های خوبی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در سیاست خارجی موضوع توسعه روابط با عربستان و آذربایجان را به خوبی انجام داد و با سایر کشورهای منطقه هم روابط خوبی ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی ( قلعه دختر) به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد.

در این سانحه رئیس‌جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور و سه خلبان بالگرد سید طاهر مصطفوی، محسن دریانوش و بهروز قدیمی، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

همچنین در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه ۱۳۶۰، علاوه بر آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، تعداد زیادی از وزیران کابینه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha