۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85515614
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مردم به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی رای دهند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیر، برلزوم حضور حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی و رای به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی از سوی آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز گنبدکاووس افزود: انتخابات این دوره نسبت به دوره گذشته متفاوت است و باید به رئیس جمهوری رای دهیم که در مسیر حکمرانی انقلابی حرکت و تابع رهبری و خادم بی منت مردم باشد.

وی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و رای به نامزد اصلح، دولت دوم رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را تشکیل تا مسیر خدمتی و مدیریتی وی ادامه یابد.

مردم به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی رای دهند

حجت الاسلام ترابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی و پس از توفان الاقصی و عملیات وعده صادق در اوج اقتدار و عزت قرار دارد اضافه کرد: مردم هوشیار و آگاه ما دوران عزت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی را لمس کردند.

وی بیان کرد: مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو و با عمل به سفارش بنیانگذار جمهوری اسلامی، به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی که موجبات اقتدار و عزت بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند، رای خواهند کرد.

حجت الاسلام ترابی با تبریک آغاز هفته قوه قضاییه (اول تا هفتم تیرماه) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یارانش، افزود: بهشتی از شهدای شاخص انقلاب اسلامی و با فهم دینی بالا بود که متولیان و کارکنان دستگاه قضا بایستی اهداف و شاخص‌های فکری آن شهید را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به جنگ غزه و شمار شهدای آن نیز اشاره کرد و گفت: تلاش‌های آمریکا و همدستانش برای آتش‌بس در غزه منافقانه و بیشتر برای حمایت از ارتش رژیم آدمکش صهیونیستی است و آنگونه که رهبر معظم انقلاب تحلیل کردند، ریشه مشکلات در اشغالگری بوده و این رژیم غاصب به ایام پایانی عمرش نزدیک شده است.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک در پیش بودن عید سعید غدیرخم، این عید را از اعیاد بزرگ اسلامی دانست و برلزوم حضور پرشور مردم گنبدکاووس درجشن‌های پیش بینی شده برای این عید تاکید کرد.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha