نامزدها نسبت خود را با خطوط قرمز نظام مشخص کنند

اردبیل- ایرنا- رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به سیاست‌های کلی و خطوط قرمز نظام تاکید کرد: نامزدهای انتخابات باید به صراحت نسبت خود را با خطوط قرمز نظام مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سیدکمال موسوی چهارشنبه‌ شب در مراسم گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت در اردبیل اظهار کرد: مردم در موضوع انتخابات باید به کسی رای بدهند که دشمن از رای آوردن او ناراحت می‌شود و کوتاهی‌هایی که منجر به شهادت حاج قاسم شد، دیگر شکل نگیرد.

وی بیان کرد: مردم به کسی مانند شهید رئیسی رای بدهند که سیاسیون دنیا به راه رفتن کنار او بنازند، نه کسی که راه رفتن کنار یک سیاستمدار درجه سه دنیا را برای خود افتخار بداند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل عنوان کرد: مردم به کسی رای بدهند که برای جمهوری اسلامی عزت بیاورد، دشمن از دست او ناراحت باشد و موجب تضعیف جبهه مقاومت در عرصه بین‌الملل نشود.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها این روزها دم از علی و نهج‌البلاغه می‌زنند اما اصرار می‌کنند کدخدا محور باشیم، تصریح کرد: علی(ع) یاور دین خدا بود و ذریه او، شهید رئیسی هم خدامحور بود، نه کدخدا محور و مظلومیت شهید بهشتی هم بخاطر همین حرف‌هاست.

موسوی اضافه کرد: حضرت علی(ع) ناصر دین آمریکا و ایادی آمریکا نبود، در همه روسای جمهور آمریکا کسی را سراغ نداریم که از اسرائیل بد بگوید و آنها هرگز از این کلیات نظام سیاسی‌ خود عقب‌نشینی نمی‌کنند، چون خط قرمز آنهاست.

وی گفت: امروز کسی که می‌خواهد در آستانه انتخابات رای بیاورد باید تکلیف خود را به صراحت با چفیه و فلسطین مشخص کند و بگوید در کجا ایستاده است و همه بدانند که فلسطین خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل تصریح کرد: خطوط قرمز نظام ما خیلی صریح و مشخص است و به قول شهید بهشتی آینه تمام نمای آن شاکله اصلی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و همه بدانندکه ما از خط قرمز نظام، از خط ولی‌فقیه و شهدا تا پای جان عقب نخواهیم کشید.

ضرورت جهاد تبیین برای جلوگیری از تحریف حادثه هفتم تیر

وی همچنین گفت: حادثه بسیار مهم، تلخ و ناگواری در هفتم تیر ۱۳۶۰ حدود ۶ روز پس از عزل یک انسان منافق و ضداسلام به معنای واقعی کلمه و یک روز پس از ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد.

موسوی افزود: انفجاری که چهره‌های بی‌بدیلی از جمهوری اسلامی در راس آنها شهید بهشتی را که افتخار نظام و مجموعه قضائی بود، از ما گرفت؛ عالم فرزانه و انسان نخبه‌ای که به تعبیر مقام معظم رهبری سال‌ها باید بگذرد تا همچون بهشتی قدم بر روی خاک بگذارد.

وی با تاکید بر لزوم تبیین بیشتر و بهتر موضوع بیان کرد: پس از آن اتفاق هر سال این هفته را با نام قوه قضائیه گرامی می‌داریم و بازخوانی و مرور تاریخ آن اتفاق را انجام می‌دهیم.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل با اشاره به ۶۰ قاضی شهید در کشور اضافه کرد: باید بازنگری در تبیین شخصیت، حسن اخلاق، جهادی بودن و بصیرت این شهیدان مظلوم بویژه شهید بهشتی بیش از پیش مورد توجه باشد و برای مردم تبیین شود.

وی تعبیر مقام معظم رهبری در مورد حادثه هفتم تیر سال ۶۰ را خاطرنشان ساخت و عنوان کرد: تاکنون ابعاد حادثه آنچنان که باید در قاب هنر نیامده، نه فیلمی، نه کتاب جامعی و نه مطلب عمیقی در موردش ساخته نشده در حالی که یکی از نقاط خاص انقلاب تبیین همین بزنگاه‌ها است.

موسوی ۱۷ هزار شهید ترور را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سند شهادت آنها برای بی‌آبرو کردن آمریکا، ایادی آمریکا و اندرونی‌هایی که به محض یافتن فرصت دُمی تکان می‌دهند، کافی است.

وی تاکید کرد: چنان که مقام معظم رهبری نیز پیش‌تر اشاره داشتند، نقش دشمن در این حادثه نباید فراموش شود؛ هرچند که باور داریم آنهایی که در راه خدا جان می‌دهند، شهید می‌شوند و خداوند به معنای واقعی خصوصیات زندگی معنوی را به آنها اعطا می‌کند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل با اشاره به اینکه تحریف چنان کاری می‌کند که امام معصوم (ع) خانه‌نشین می‌شود، افزود: آنها خطاب به افرادی که به شهدا ملحق نشدند و در این دنیا ماندند، پیامشان این است که در بزنگاه‌ها و جاده‌های حساس این انقلاب نترسید و غصه نخورید، نه از آینده خوفی و نه از گذشته حزنی داشته باشید.

وی با بیان اینکه خون شهدا نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرد، گفت: بازخوانی برای جلوگیری از تحریف اینگونه حادثه‌هایی ضروریست و هرچه در مورد شهدا اثر هنری تولید کنیم، بازهم کم کار کرده ایم.

موسوی یادآور شد: آیت‌الله بهشتی و وزیران و نمایندگانی که در آن جلسه در دفتر حزب جمهوری اسلامی حضور داشتند و به شهادت رسیدند، قرار بود در آن نشست موضوع کنترل تورم و انتخابات ریاست جمهوری پس از عزل بنی‌صدر را بررسی کنند که به درجه والای شهادت نایل آمدند.

به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و چهلمین روز شهادت شهید جمهور، سیدابراهیم رئیسی و سایر شهدای خدمت پس از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از مردم، مسوولان و خانواده شهدا در مسجد قدس اردبیل برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha