معاون بسیج مستضعفین: دولت جدید، راه دیپلماسی مقتدر ایران را در جهان ادامه دهد

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور بعدی باید همچون شهیدان رییسی و امیر عبداللهیان از آبرو و اقتدار ایران اسلامی در سطح بین‌المللی دفاع و گام رو به جلو کشور حاصل دیپلماسی اقتدار شهیدان رییسی و امیر عبداللهیان را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین معروفی، چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: دنیا اکنون ایران را به سربازهایی ولایی همچون شهیدان سلیمانی، ربیسی و امیرعبداللهیان می شناسد.

وی افزود: در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در گام نخست حضور پرشور و گسترده مردم و در مرحله بعد انتخاب یک رییس جمهور دارای ویژگی‌هایی همچون شجاعت، استکبارستیزی، متعهد به آرمان های نظام و انقلاب، پیرو گفتمان امام و رهبری و متکی به ظرفیت داخلی در تعیین سرنوشت و حاکمیت انقلاب اهمیت دارد.

سردار معروفی ادامه داد: ماهیت جنگ هرچند خسارت‌آور و کشنده و محنت‌زاست اما در جنگ عراق با ایران با توجه به اینکه روح معنویت و رسیدن به قرب الهی در بین رزمندگان و عملیات دفاع مقدس موج می‌زد، شهادت فرماندهان و معاونان آنها هیچ خللی در ادامه راه جهاد ایجاد نمی کرد.

وی بیان کرد: ۹۵ درصد وصیتنامه شهدا توصیه به ولایت پذیری و توجه و تمکین به فرامین الهی و دستورات دین مبین اسلام است که این اشتراکات در این وصیت نامه‌ها، نگاه ژرف آنان به معنویت و تبعیت از خداوند را نشان می دهد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران را «شب قدر انقلاب» توصیف کرده‌اند که این توصیف زیبا بیانگر اهمیت جایگاه عملیات کربلای یک و شهر مهران در دوران دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دشمن اکنون به برکت خون شهدا و رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران و باوجود گذشت بیش از ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی، جرات حمله و دست درازی به خاک ایران اسلامی را ندارد.

وی یادآور شد: ۱۸۸ هزار شهید با فدای خون پاک و جان عزیز خود اجازه ورود بیگانگان به خاک مقدس ایران را ندادند و از خاک و ناموس این مملکت جانانه و بدون چشمداشت دفاع کردند تا هیچ دست و چشم ناپاکی به خاک و ناموس ایران اسلامی تعدی نکند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمن با تحریک صدام به مصاف ایران آمد و جنگ طولانی مدت تحمیلی را علیه ایران شکل داد و شهرهای مرزی استان های مختلف از جمله مهران را تصرف و اشغال شهر مهران را در مقابل تصرف فاو ذکر کرد.

سردار معروفی ادامه داد: ایمان به خداوند و امدادهای غیبی، ولایتمداری، تبعیت از دستورات امام راحل بعنوان ولی فقیه باعث پیروزی رزمندگان ایرانی و تقویت شجاعت و جسارت آنها در برابر تحرکات دشمن تا بن دندان مسلح رژیم بعث می‌شد و حماسه‌های بی‌بدیل و بی مانندی را خلق می‌کردند.

وی تاکید کرد: فضای حقیقی ایران درواقع حضور خیل مردم ولایتمدار و با بصیرت در صحنه های حساس انقلاب است که در بزنگاه‌های مهم از آرمان های نظام و شهدا دفاع می کنند.

سردار معروفی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی از هر قومیت، گویش، کیش و آیینی حول محور ولایت فقیه جمع هستند و همواره حامی و پشتیبان ولی فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده اند.

وی اضافه کرد: دوست و دشمن اتحاد و انسجام مردم ایران اسلامی در تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت و شهید سلیمانی را مشاهده کردند و در انتخابات و راهپیمایی‌ها حضوری حماسی و پرشور داشته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین در باره عملیات «وعده صادق» نیز گفت: این عملیات گوشه ای از اقتدار ایران اسلامی بود و مقام معظم رهبری در خطبه نماز عید فطر دستور تنبیه اسرائیل را در انظار عمومی جهان صادر کرد و اجرای این عملیات موجب اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی در منطقه و جهان شد.

به گزارش ایرنا، این آیین در محل یادمان نقطه ایثار قلاویزان در نقطه صفر مرزی مهران و با حضور استاندار ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مردم شهرستان مهران برگزار شد.

دهم تیر ۱۳۶۵ سالروز آزادسازی مهران با اجرای عملیات« کربلای یک» با رمز «یا ابوالفضل العباس (ع)» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha