۷ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85521325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۸۲ فقره پروانه صنفی در اردستان صادر شد

۷ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبر: 85521325
۵۸۲ فقره پروانه صنفی در اردستان صادر شد

کاشان - ایرنا- مدیر اجرایی اتاق اصناف اردستان گفت: در یک سال گذشته ۵۸۲ فقره پروانه صنفی در سطح شهرستان صادر شده است.

محمدجواد خانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۲۸۷ فقره پروانه تمدید شده و ۱۵ پروانه نیز ابطال گردیده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۶۲۸ مورد بازرسی انجام شده، ۵۵ پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و از مجموع ۱۵۰ واحد بدون پروانه در سال های گذشته، اکنون ۴۰ واحد بدون پروانه داریم که اخطار های لازم داده شده و تلاش می کنیم امسال این عدد به صفر برسد.

مدیر اجرایی اتاق اصناف اردستان بیان کرد: در حال حاضر سه هزار واحد صنفی و ۱۲ اتحادیه در شهرستان اردستان فعالیت دارند که ۱۰ واحد آنها در اتاق اصناف فعالند و اتحادیه عکاسان و نانوایان خارج از اتاق اصناف فعالیت می کنند، همچنین با تشکیل واحد بازرسی اتاق اصناف نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در اردستان افزایش یافته است.

خانی گفت: تشکیل واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف که آخرین حلقه بین تولید کننده و مصرف کننده به شمار می‌رود یکی از نیاز های شهرستان بود که به سرانجام رسید.

وی یکی از چالش های موجود اتاق اصناف را نداشتن مکان ملکی اعلام کرد و افزود: به دلیل کمبود درآمد و همکاری با دستگاه‌ها و ارگان برای پرداخت هزینه آیین های مختلف، هنوز نتوانسته ایم زمین برای احداث ساختمان اختصاصی اتاق اصناف خریداری کنیم.

مدیر اجرایی اتاق اصناف اردستان بیان کرد: امسال انتخابات چهار اتحادیه شامل؛قصابان،مرغ، ماهی و میوه فروشان،نانوایان و شیرینی فروشان، لوازم خانگی و آرایشگران را پیش رو داریم که در زمان خودش برگزار خواهد شد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت، در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha