۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85521438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان کردستانی در ۱۸ پایگاه

سنندج- ایرنا- رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان در ۱۸ پایگاه و در قالب فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی غنی سازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، طالب محمدی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌ آموزان با نیاز ویژه استان در سنندج اظهار کرد: رویکرد اصلی در فعالیت‌های تابستانی آموزش مهارت‌های زندگی با تکیه بر شعار "تربیت بدون توقف، رشد وتعالی دانش‌آموزان ایرانی در پرتو همکاری نهادهای تربیتی و مشارکت مردم" است.

وی افزود: تابستان امسال ۱۸ پایگاه به صورت متمرکز در مدارس استثنایی سطح استان و غیر متمرکز در کانون‌های پرورش فکری و سالن‌های ورزشی دایر شده است و فعالیت این پایگاه‌ها تا ۲۰ شهریور جاری برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ادامه دارد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های مهم و اساسی دستگاه تعلیم و تربیت است، اضافه کرد: فعالیت‌های تابستانی یکی از بسترهای اصلی شناسایی و هدایت استعدادها و مهارت های دانش آموزان، تثبیت یادگیری و ارتقاء مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان است.

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه کردستانی در ۱۸ پایگاه

وی هدف از برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت را تقویت هویت ملی و دینی، استمرار فعالیت های ورزشی، فرهنگی، تربیت بدنی، مهارتی و آموزشی اعلام کرد و گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان، فرصت‌های بزرگ یادگیری، تربیت تمام ساحتی و رشد همه جانبه آنان را بدنبال دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه اصلی ترین رسالت آموزش و پرورش تربیت جوانب مختلف علمی، اجتماعی و اخلاقی است، عنوان کرد: با آموزش و پرورش رسمی نمی توان اهداف حوزه استثنایی را محقق کرد.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و هماهنگی دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که با آموزش و پرورش استثنایی همپوشانی وظایف دارند، گفت: غنی سازی اوقات فراغت امری فرابخشی است و متولی این مهم همه جامعه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha