مخبر بر جستجوی سریع مفقودین و بازگشایی مسیرهای سوادکوه تاکید کرد

تهران- ایرنا- سرپرست ریاست جمهوری در ارتباط تلفنی با استاندار مازندران تسریع در فرایند جستجوی مفقودین و آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی آینده را خواستار شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، محمد مخبر در این ارتباط تلفنی، ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها در خصوص حادثه شب گذشته، بر آمادگی همه‌جانبه استان و دستگاه‌های امدادرسان با توجه به هشدارهای هواشناسی برای مقابله با حوادث احتمالی پیش‌رو، تاکید کرد و از استاندار مازندران خواست ضمن برآورد خسارات وارده، وضعیت مفقودین این حادثه هرچه سریع‌تر روشن شود.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین بر رسیدگی مناسب به مصدومین سیل و نیز ترمیم و بازگشایی مسیرهای مواصلاتی با توجه به سفرهای تابستانی تاکید کرد.

در این ارتباط تلفنی، یوسف نوری استاندار مازندران ضمن تشریح آخرین وضعیت منطقه از آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در صورت تکرار حادثه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه پنجم تیرماه پس از بارندگی‌های شدید در مناطقی از ارتفاعات مازندران از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی ایجاد شد و خساراتی بر جا گذاشت.

سیل در محدوده طالع‌رودبار سوادکوه منجر به حرکت کردن انبوهی از واریزه‌های کوهی و سنگ‌ها از ارتفاعات به سمت جاده شد و تعداد زیادی از خودروها زیر این آوردهای سیلابی دفن شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha