۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85557548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۷۵ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۷
کد خبر: 85557548
افزایش ۷۵ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر

بوشهر-ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در چهارماهه ابتدایی امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بندر بوشهر با افزایش ۷۵ درصدی به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۸۲ تن رسید.

«محمد شکیبی نسب» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا ظهار کرد: در مدت یاد شده میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی با افزایش ۲۸.۶ درصدی به یک میلیون و ۵۳ هزار و ۴۶۶ تن و تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی با افزایش ۱۴۸.۷ درصدی به یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۸۱۶ تن رسیده است.

وی بیان کرد: تخلیه و بارگیری کانتینری در بندر بوشهر نیز در چهارماهه ابتدایی امسال با افزایش ۳۵.۶ درصدی به ۲۲ هزار و ۴۳۹ تی.ای.یو کانتینر افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: میزان واردات بندر بوشهر در مدت یاد شده نیز با افزایش ۶.۵ برابری به ۱۷۳ هزار و ۱۹۱ تن رسیده است.

شکیبی نسب ادامه داد: میزان ترانزیت کالاهای نفتی نیز با رشد نزدیک به ۱۳ برابری به بیش از ۷۰۰ هزار تن افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

۶۴ میلیون تن کالا در بنادر بوشهر تخلیه و بارگیری شد/افزایش ۲۷ برابری ترانزیت کالا در استان

میزان تخلیه و بارگیری بنادر استان بوشهر ۱۱ درصد افزایش یافت

افزایش ۷۷ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر

وی افزود: در مدت چهار ماهه شمار شناورهای ورودی بالای یک هزار تن به بندر بوشهر با افزایش ۳۴ درصدی به ۲۴۰ فروند و آمار ورودی شناورهای زیر یکهزار تن با افزایش ۲۱.۶ درصدی به ۴۲۸ فروند شناور رسید.

شکیبی نسب یادآور شد: شمار مسافرهای ورودی و خروجی بندر بوشهر نیز در مدت یاد شده هفت هزار و ۹۰۵ نفر گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha