مشارکت پرشور در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان علیه نظام است

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: با توجه به توطئه افکنی‌های اخیر دشمنان و شرایط خاص و حساس منطقه و جبهه مقاومت، حضور و مشارکت پرشور ملت ایران می‌تواند خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان علیه نظام شود.

«نوشاد نوشادی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: همچنین مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات می تواند سبب افزایش هم افزایی، همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی شود.

وی افزود: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آزمون حساس دیگری را فراروی ملت شریف و نستوه ایران بزرگ و اسلامی قرار داده است.

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور تصریح کرد: پس از آنکه آحاد ملت سرافراز ایران با حضور در تجمعات و مراسم تشییع پیکرهای شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان قدردانی خود از خادمان کشور را به عمل آورده و وفاداریشان به انقلاب را به جهانیان نشان دادند ، اینک همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مکمل این حرکت عظیم ملت، مسئله انتخابات است.

بیشتر بخوانید

ممنوعیت حمایت هیات‌های مذهبی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

دولت سیزدهم هیات‌های مذهبی را حمایت کند

نوشادی ادامه داد: در همین راستا شورای هیئات مذهبی کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) مبنی بر تاثیر حضور مردم در انتخابات برای حفظ منافع کشور در معادلات پیچیده بین المللی و همچنین تثبیت عمق راهبردی خویش در منطقه و احتیاج به انتخاب یک رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب را سرلوحه قرار داده است.

وی عنوان کرد: شورای هیئات مذهبی کشور انتخاب فردی که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی در مسیر خدمت به محرومان کشور، مستضعفین و مظلومان عالم در جبهه مقاومت باشد را مد نظر قرار داده و خواستار حضور گسترده مردم به ویژه هیات های مذهبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور: در آستانه این روز تاریخی از آحاد مردم قدردان کشورم تقاضا مندیم همانطور که در مراسم بدرقه تشییع و بدرقه شهدای خدمت و به پاس زحمات آنها حماسه آفریدند در تکمیل این حماسه، با حضور پرشور، آگاهانه و با رای بالای خود در انتخابات پیش رو ، رئیس جمهوری معتقد به انقلاب و آرمان‌های امام عظیم الشان و مقام عظمای ولایت را برای خدمت گذاری به کشور و مردم انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha