انتظار صندوق‌ها برای برگه‌های رای در خمین+فیلم

خمین - ایرنا - در یکروز باقی مانده به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صندوق‌های رای در فرمانداری خمین آماده ارسال به شعب اخذ رای شدند.

فرماندار خمین در حاشیه آماده سازی صندوق های رای گفت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری و در عین حال توأم با امنیت کامل در شهرستان فراهم شده است.

حمید کمانکش اضافه کرد: در شهرستان خمین مجموعاً ۱۱۱ شعبه شامل ۵۷ شعبه شهری و ۵۴ شعبه روستایی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات در شهرستان خمین ۸۸ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۴۴ هزار و ۲۳۰ نفر مرد و ۴۴ هزار و ۹۱ نفر زن می‌باشند و از این تعداد یک‌هزار و ۴۴۶ نفر برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهور شرکت می کنند.

وی افزود: آمار رأی دهندگان شامل ۶۱ هزار و ۵۶۶ نفر در حوزه شهری و ۲۶ هزار و ۷۵۵ نفر در حوزه روستایی می‌باشند.

فرماندار خمین یادآور شد: صندوق اخذ رای در بیت تاریخی امام خمینی (ره ) و مصلای این شهرستان برای رای گیری از مردم تدارک دیده شده است.

کمانکش از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان خمین دعوت ‌کرد تا با حضور حماسی خود در روز انتخابات هشتم تیرماه، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha