فرمانده انتظامی : تمهیدات انتخاباتی در البرز  پیش بینی شده است

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: تمهیدات لازم در بخش های مختلف انتظامی و ترافیکی برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور در این استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز جمعه اظهار کرد : پلیس استان البرز در کنار سایر دستگاه های متولی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، شرایط لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آرام فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق های رای از یک سو مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و از سوی دیگر موجب خرسندی دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

هداوند بیان کرد: پلیس این البرز با آمادگی کامل و مشارکت و همکاری مردم امنیت انتخابات را تأمین کرده و از عموم مردم بیدار و همیشه در صحنه به ویژه جوانان خواستاریم تا با حضور گرم و فعال خویش در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده انتظامی : تمهیدات انتخاباتی در البرز  پیش بینی شده است

فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از مدت ها قبل مشغول دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند اما به لطف الهی، مردم ولایتمدار و با بصیرت کشورمان همچون گذشته با مشارکت حداکثری به بیگانگان ثابت خواهند کرد که تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
وی گفت: نیروهای پلیس تا بعد از انتخابات با آمادگی کامل برای حفظ صیانت آرای مردم درکل استان فعال هستند.

یک هزارو۳۴۴ شعبه اخذ رای آرای مردم البرز را برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمع آوری می کنند.

حدود یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر از جمعیت البرز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

چهار نامزد انتخاباتی به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان ، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رقابت دارند.

به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت ، انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha