ادارات ثبت احوال البرز آماده خدمت رسانی تا پایان زمان انتخابات

کرج - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان البرز اعلام کرد: این اداره کل تا پایان زمان رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مردم خدمات ارائه می کند.

"عباس فتح الهی " روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: براساس برنامه ریزی فعالیت ثبت احوال البرز از صبح امروز آغاز و تا پایان زمان رای گیری ادامه دارد.
وی اضافه کرد: کارشناسان ادارات ثبت احوال شهرستان های استان البرز قبل از زمان رای گیری انتخابات برای خدمت رسانی در محل کار خود حضور پیدا کردند .
مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: برخلاف انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که رای گیری با پنج مدرک قابل انجام بود، در این انتخابات فقط شناسنامه یا کارت ملی در اخذ رای قابل پذیرش است.

وی تاکید کرد: دارندگان شناسنامه های قدیمی در زمان حضور در پای صندوق های اخذ رای باید کارت شناسایی ملی همراه داشته باشند.

فتح الهی بیان کرد: شعب ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت به منظور ارائه خدمات هویتی فعال هستند.

ادارات ثبت احوال البرز آماده خدمت رسانی تا پایان زمان انتخابات

مدیرکل ثبت احوال البرز افزود: احراز هویت مشارکت کنندگان به روال گذشته الکترونیکی و برخط خواهد بود.
وی گفت: یکی از خدماتی که مجموعه ثبت احوال این استان در روز انتخابات انجام می دهد پاسخگویی و رفع مغایرت های سجلی است.
فتح الهی ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: ثبت احوال آمادگی کامل دارد که در کنار ستاد انتخابات استان در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، وظایف خود را به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۴۴ شعبه ثابت و سیار آرای مردم همیشه در صحنه استان البرز را در مناطق شهری و روستایی جمع آوری می کنند.

براساس آخرین آمار حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان البرز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری واجد شرایط برای رای دادن هستند.

چهار نامزد ریاست جمهوری شامل مسعود پزشکیان ، مصطفی پور محمدی ، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات برای کسب کرسی ریاست جمهوری رقابت انتخاباتی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha