رییس کل دادگستری :  روند اجرایی انتخابات البرز تحت رصد نظارتی است

کرج - ایرنا- رییس کل دادگستری البرز گفت: روند اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان با حضور بازرسان ویژه تحت رصد نظارتی است.

به گزارش ایرنا از دادگستری البرز، " حسین فاضلی هریکندی " روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج، ضمن انداختن رای خود اظهار کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت.

وی گفت: با اقدامات پیشگیرانه، رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی همچنین همکاری ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری، قبل و پس از مهلت قانونی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، تاکنون پرونده ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.

رییس کل دادگستری :  روند اجرایی انتخابات البرز تحت رصد نظارتی است

فاضلی هریکندی یادآور شد: در چند مورد که شائبه یا امکان تخلف و جرم انتخاباتی وجود داشت با تذکر و توجیه صورت گرفته از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری شد، ضمن اینکه پیش بینی لازم صورت گرفته است تا به کلیه گزارش‌ها و شکایات احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شعب ویژه دادسراها و دادگاه های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شود.
وی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان به ویژه روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی با هیات‌های اجرایی و نظارت استان برای برگزاری انتخابات، بیان کرد: ضمن مقابله با هر نوع اقدام غیرقانونی، تدابیر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس در استان البرز اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا ، چهار نامزد ریاست جمهوری شامل مسعود پزشکیان ، مصطفی پور محمدی ، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات برای کسب کرسی ریاست جمهوری رقابت انتخاباتی دارند.

به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت ، انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha