آغاز حماسه‌آفرینی مردم چهارمحال و بختیاری در چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری

شهرکرد-ایرنا- چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری از ساعت هشت صبح هشتم تیرماه در همه نقاط چهارمحال و بختیاری در حالی آغاز شد که مردم این استان در همه انتخاب‌ها حماسه‌ساز بوده‌اند و حماسه‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، اشتیاق رای اولی‌ها با حضور والدین یا دوستان خود برای شرکت در حماسه‌آفرینی هشتم تیرماه از همان دقایق ابتدایی زمان اخذ رای به چشم می‌آید.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در استان ۱۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

محسن حسین میرزایی با اشاره بر پیش بینی ۷۹۵ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار هستند.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در این استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر ۲۹ هیات اجرایی در این استان شکل گرفته است که از این تعداد ۱۲ هیات اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیات اجرایی نیز در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند و فرایند تشکیل هیات‌های اجرایی با همکاری هیات نظارت استان و شهرستان‌ها انجام شده است، اضافه کرد:۳۷۷ نفر در هیات‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری کار انتخابات را پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha