استاندار چهارمحال و بختیاری: حضور حداکثری مردم انتخابات همیشه باعث سربلندی ایران است

شهرکرد _ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری با اشاره اینکه انتخابات رییس‌جمهوری تا ساعت ۲۴ جمعه تمدید شده است، گفت: همیشه حضور حداکثری در شعب اخذ رای باعث ناامید شدن دشمن و سربلندی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به‌علت استقبال خوب مردم در کشور و استان زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری به‌مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۴ جمعه تمدید شده است.

وی افزود: علاوه بر این که در انتخابات قبلی که برای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد و اکنون هم انتخابات زودرس بود، مردم پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند و کشور در مجامع بین‌المللی سربلند شد.

حیدری با اشاره به اینکه مردم همیشه حماسه‌ساز هستند، تصریح کرد: مشارکت در انتخابات باعث بروز رضایت‌مندی بین گروه‌های مختلف مردم می‌شود.

وی یادآور شد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهداء همواره بر حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای تاکید داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: متولیان امر چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری برای برگزاری مطلوب این انتخابات حضور فعال دارند که رای مردم را اخذ کنند.

وی گفت: از تمامی رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی به‌موقع و گسترده برای برگزاری پرشور چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری در چهارمحال و بختیاری قدردانی می‌شود.

حیدری تاکید کرد: نتیجه انتخابات چهاردهمین دوره رییس‌جمهوری باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha