نماینده ولی فقیه در خوزستان: هر رای مردم همانند موشک‌ نقطه‌زنی به قلب دشمن است

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: هر رای که به صندوق می افتد همانند موشک‌ نقطه زنی به قلب دشمن است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ما باید در برابر تبلیغات دشمنان استوار بوده و در مسیر صحیح که همان فرمایشات مقام معظم رهبری است، گام برداریم.

وی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی تقویت کرده و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امام‌جمعه اهواز با بیان اینکه باید به فرد اصلح و پرتوان رای داد تا شاهد پیشرفت و تعالی کشور باشیم افزود: یک‌ نامزد اصلح از دید مقام معظم رهبری باید قوی و کارآمد، شجاع در عمل، خستگی ناپذیر، مطلع از نیازهای جامعه، بصیر و با برنامه، پایبند به اقتصاد مقاومتی، استکبارستیز و به دور از اشرافی‌گری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار کرد: رییس جمهور منتخب باید با بی‌عدالتی مبارزه کرده و در جهت پیشرفت کشور گام بردارد. فردی اصلح است که بابرنامه تر و ولایتمدار باشد و با رای دادن دشمنان ناامید شوند.

هر رای مردم همانند موشک‌ نقطه‌زنی به قلب دشمن است

امام جمعه اهواز با اشاده به اینکه انتخابات تنها راه اصلاح کشور است گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم را از انقلاب جدا کند ولی به حول و قوه الهی به قله نزدیک هستیم و آثار آن را به زودی خواهیم دید.

وی بیان کرد: انتخابات در ایران اسلامی، شب قدر دیگری است که سرنوشت یک فرد در پیشگاه خدا مقدر می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: انتخابات ریاست جمهوری از سایر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متفاوت است زیرا مسائل اجرایی در خرد و کلان زندگی مردم موثر است لذا باید کسی منتخب شود که بتواند مشکلات مردم را حل کند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی، حضور خود را در تمام عرصه ها نشان دادند و در این انتخابات هم حضور به هم می رسانند.

هر رای مردم همانند موشک‌ نقطه‌زنی به قلب دشمن است

به گزارش ایرنا، با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha