حضور پرشور مردم مسجدسلیمان از ساعات اولیه پای صندوق‌های رای

اهواز- ایرنا - فرماندار مسجدسلیمان ضمن اشاره به حضور پرشور مردم این شهرستان پای صندوق‌های رای از همان ساعات اولیه گفت: از مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شهرستان مسجد سلیمان انتظار می‌رود در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

به گزارش ایرنا پیمان مولوی جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۹۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعیین شده است و رای گیری از همان ساعت اولیه در این شعب آغاز شد.

وی گفت: تمام عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در شعب اخذ رای مسقر هستند تا بدون هیچ مشکلی فرآیند رای گیری انجام شود.

مولوی افزود: خوشبختانه مردم فهمیم و ولایت مدار مسجد سلیمان از همان ساعت اولیه در شعب اخذ رای برای حضور در این رویداد ملی حضور یافتند.

فرماندار مسجد سلیمان ادامه داد: رییس ثبت احوال شهرستان نیز در فرمانداری مستقر شده تا درصورت هر گونه مشکل در احراز هویت رای دهندگان به سرعت موضوع را پیگیری کنند.

فرماندار مسجد سلیمان ضمن دعوت از مردم برای حضور در این رویداد مهم ملی تصریح کرد: مردم انقلابی این شهرستان همواره در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور پرشور داشتند و با تمام مشکلات پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت الله رییسی به منظور تعیین رییس جمهور با تصمیم هیات دولت هشتم تیرماه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha