۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۴
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85507591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار خوزستان: جامعه برای حضور گسترده در انتخابات تشویق شود

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: باید با بصیرت و جهاد تبیین مردم سالاری دینی این نظام اسلامی را برای همگان نمایان و جامعه را برای حضوری باشکوه در انتخابات تشویق و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار کنیم.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه شب در همایش جهادگران تبیین با محوریت انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع فجر سپاه در اهواز اظهار کرد: زحمات و تلاش‌های آیت الله رئیسی این عالم مجاهد فی سبیل‌الله هیچگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

وی افزود: جامعه اسلامی ما از این عالم مجاهد بهره برد به همین جهت در سوگ ایشان نیز مردم شریف و قدردان ایران اسلامی شگفتی‌ساز شدند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ایشان در جریان برخورد با پیچیده ترین پرونده متعلق به فساد معاون وقت قوه قضائیه با صداقت و جدیت تمام برخورد کرد و این نشان دهنده جسارت و شجاعت این شهید گرانقدر بود.

وی تصریح کرد: در فتنه سال ۸۸ آنچه مقابل ما دیده می شد، نوک کوه یخ بود و اکنون در مسائل اجتماعی و بخصوص انتخابات نیز نباید تنها قله را ببینیم؛ در آن دوران آنچه که کف خیابان دیده شد، جریانات سازمان یافته ای بود که جوانان را به براندازی نظام تشویق می کردند.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای غربی تمام قدرت و توانایی خود را روی مدیریت جریانات براندازی نظام گذاشته بودند که علاوه بر مردم ایران، گروه‌های مختلف و اقلیت‌های دینی را نیز برای آشوب علیه نظام تشویق کرده بودند.

استاندار خوزستان یاداور شد: اکنون باتوجه به تجربه ای که از توطئه های دشمن در زمان برگزاری انتخابات داریم، باید جامعه را نسبت به این دشمنی ها هوشیار و از رفتارهایی که به سود دشمن است پرهیز کنیم.

وی بیان کرد: تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای ما محترم هستند و باید شاخص‌های رهبر معظم انقلاب را برای انتخاب فرد اصلح در نظر بگیریم.

حسینی محراب گفت: بی شک حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر حماسه ساز می شود و دشمن را مایوس خواهد کرد.

به گزارش ایرنا مدیر حوزه علمیه استان خوزستان نیز گفت: دولت چهاردهم برای رسیدن به اهداف عالی و مورد نظر نظام اسلامی، راه امامین انقلاب را در کنار روحانیت دنبال کند.

حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان اظهار کرد: در ۴۵ سال گذشته در راستای تحقق نظام اسلامی، مجلس اسلامی، دولت اسلامی و بخصوص جامعه اسلامی گام های بزرگی برداشته شد و اکنون نیز در مرحله رسیدن به جامعه اسلامی مورد نظر در میدان انتخابات هستیم.

وی افزود: همواره تشکیل دولت جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام، نقش اساسی ایفا می کند و امید است چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری باشکوه فراوان و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان ادامه داد: حوزه علمیه استان خوزستان نیز در کنار سایر ارگان‌ها و نهادهای دیگر کشور با تشکیل قرارگاهی ویژه مسائل تبیینی، گام کوچکی برای برگزاری پرشور انتخابات و انتخاب فرد اصلح برداشته اما تلاش طلاب و روحانیون نیز در این زمینه نیاز و تاثیرگذار است.

همایش جهادگران عرصه تبیین چهارشنبه شب با حضور آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان ، جمعی از طلاب، روحانیون، علما و ائمه جمعه استان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha