نماینده ولی فقیه در گلستان: شرکت نکردن در انتخابات، خواسته قلبی دشمنان است

گرگان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گلستان با توصیه به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرکت نکردن در این رویداد مهم، خواسته دشمنان به خصوص آمریکا است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز جمعه پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمریکا می‌خواهد حضور مردم در انتخابات ضعیف و کمرنگ باشد و در این شرایط هیچ ایرانی حاضر نیست دشمنش از عمل و رفتار او شادمان باشد.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات از جنبه دینی و مسوولیت اجتماعی وظیفه همه مردم ایران است که یکی از پیام‌های مهم آن، زدن دست رد به سینه دشمنان است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیر در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ گلستانی واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که از این ۹ هزار و ۶۴۳ نفر برای اولین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را با شرکت در انتخابات تجربه می‌کنند.

به گفته رییس ستاد انتخابات گلستان هزار و ۵۱۵ صندوق، آرای هم استانی‌ها را جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار است.

۶ هزار ناظر باتجربه و آموزش‌دیده در شعب اخذ رأی گلستان بر فرایند انتخابات نظارت می‌کنند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور فردا (جمعه) هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha