استاندار لرستان: حضور مردم در شعب اخذ رای بسیار چشمگیر است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: حضور مردم این استان در ساعات ابتدایی رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چشمگیر است.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رای در محل شعبه اداره شرکت شهرک های صنعتی بیان کرد: خوشبختانه با بررسی های انجام شده جمعیت قابل توجهی در شعب اخذ رای حاضر شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اخذ رای در تمام شعب مهیا شده است اظهار داشت: انتظار می رود مردم در انجام این عمل خیر سبقت بگیرند چراکه در صورت مراجعه به شعب طی ساعات پایانی صف های طولانی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور مردم استان و شهر خرم آباد در شعب قابل قبول بوده است تصریح کرد: امید می رود ملت همیشه در صحنه با حضور پرشور خود حماسه دیگری خلق کنند.

به گزارش ایرنا ۲۵ هزار نفر نیروی اجرایی، امنیتی، انتظامی، هیات نظارت و بازرسی برای انتخابات ریاست جمهوری در لرستان پیش بینی شده است.

یک هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رای در استان لرستان پیش بینی شده که یک هزار و ۲۰ شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار هستند همچنین ۸۳۲ شعبه شهری و ۸۰۶ شعبه نیز روستایی است و بیشترین شعب با ۳۵۷ مورد متعلق به خرم آباد و کمترین با ۴۰ شعبه مربوط به معمولان می باشد.

۳۶ هیات اجرایی در استان شکل گرفته که ۱۲ هیات در شهرستان ها و مابقی در بخش ها بوده و قالب آنها همان هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی است همچنین تمام افراد موثر در اجرا، آموزش های لازم حضوری و غیرحضوری را دیده و امکانات اجرایی برای برگزاری انتخابات با همکاری همه دستگاه ها فراهم آمده است.

اخذ رای در تمام کشور به صورت دستی اما احراز هویت همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha