عضو خبرگان: حضور پرشور در انتخابات نظام را استحکام می‌بخشد

کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به معنای این است که جمهوریت نظام استحکام دارد و همه آحاد مردم، مسئولان و مجریان باید همت کنند تا استحکام جمهوریت نظام تقویت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در حسینیه ثارالله شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم مایه اقتدار سیاسی هر نظامی هستند و کشور ما برای اینکه از شر دشمنان مصون بماند باید قدرت نمایی کند که یکی از وجوه آن برای نظام و مملکت حضور در انتخابات است.

وی تصریح کرد: به تعبیر امام راحل جمهوری اسلامی عطیه الهی است، روزی رای این ملت هیچ ارزشی نداشت و برای ملت جای دیگر تصمیم گرفته می شد، اما به برکت انقلاب، اسلام، امام(ره) و خون شهدا، خدا این ملت را صاحب سرنوشت خود قرار داد و همه باید بکوشند این رای مایه تقویت و نشانه استحکام جمهوریت اسلامی باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هرچند ممکن است گلایه هایی هم در کشور وجود داشته باشد، اما باید همه سعی کنند تا برآیند توانایی های ملت به صحنه انتخابات بیاید، نباید کوتاهی کنیم و به اصل جمهوریت نظام بی توجهی شود.

وی تاکید کرد: خداوند وقتی ببیند ملتی علاقه‌مند به سرنوشت خود است، برکت می دهد و کاستی ها را رفع می کند، انتخابات یکی از میدان های رسیدن ملت به آرمان های بزرگ خود است.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha