فرماندار اهواز: حضور حداکثری در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

اهواز - ایرنا- فرماندار اهواز ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری موجب سربلندی و عظمت ایران شده و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

سیداحمد موالی زاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شرکت در انتخابات، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه ملی و بین‌المللی فراهم خواهد کرد.

وی افزود: مردم ولایی و شهید پرور ایران اسلامی و از جمله اهواز با حضور پرشور خود در انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام به ثبت خواهند رساند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم به پای صندوق های رای انجام شده است گفت: عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان، از همان ساعات اولیه همزمان با دیگر نقاط کشور، کار رای گیری را آغاز کردند.

وی افزود: اقدامات لازم در خصوص تامین آب آشامیدنی و سایر اقلام مورد نیاز صورت گرفته و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

فرماندار اهواز گفت: ۶۰۷ شعبه اخذ رای در شهرستان اهواز کار رای گیری را انجام می دهند که از این تعداد ۵۷۱ شعبه در بخش مرکزی، ۲۰ شعبه در بخش غیزانیه و ۱۶ شعبه در بخش اسماعیلیه است.

بر اساس این گزارش ۵۳۷ شعبه شهری و ۷۰ شعبه روستایی کار انتخابات در شهرستان اهواز را انجام می‌دهند. همچنین ۱۷ هزار نفر کار اجرا، بازرسی، نظارت و امنیت انتخابات را در شهرستان اهواز بر عهده دارند.

با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha