فرماندار خرمشهر: مردم آرای خود را در ساعت‌های ابتدایی در صندوق‌ها بیندازند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به گرمای هوا در جنوب غرب خوزستان گفت: مردم آرای خود را در ساعت‌های ابتدایی در صندوق‌ها بیندازند.

مسعود خواست خدایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۲۰ صندوق رای در ۱۱۰ شعبه، رای‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران در خرمشهر را برعهده دارند.

وی ادامه داد: فرآیند رای‌گیری تا اعلام رسمی از سوی وزارت کشور در همه شعب ادامه خواهد داشت از این رو به مردم خرمشهر توصیه می‌شود که آرای خود را در ساعات ابتدایی در صندوق‌ها بیندازند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

خواست خدایی شرکت در انتخابات را یک تکلیف برای همه مردم ایران به منظور ادامه راه شهید خدمت آیت الله رییس دانست و اظهار کرد: همه ما باید وظیفه خود را در مورد کشور انقلاب و نظام به درستی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه همه شعب اخذ رای در خرمشهر با آمادگی کامل و امنیت و سلامت از ساعات اولیه کار خود را آغاز کرده‌اند، افزود: بدون شک مردم خرمشهر که همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضوری فعال دارند و در هشت سال دفاع مقدس شاهد رشادت‌های آنها بودیم امروز نیز پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و به تکلیف سیاسی خود عمل خواهند کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مردم مرزدار و شهید پرور امروز هم با حضور خود پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر دشمن را ناامید کنند.

به گزارش ایرنا براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پور محمدی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده هستند که علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha