۲ هزار نفر مسوولیت برگزاری انتخابات در ساوه را بر عهده دارند

 ساوه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه گفت: ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی، مسوولیت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، مهدی الیاسی روز جمعه پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه اخذ رای امام زاده سید اسحاق (ع)ساوه اظهار کرد: هم اکنون در این شهرستان ۱۳۶ شعبه اخذ در حال جمع آوری آرای مردم بوده که ۸۲ مورد آن در شهرها و روستاها ثابت و ۵۲ مورد نیز در نقاط کم جمعیت و سخت گذر به صورت سیار است.

وی با اشاره به اینکه در شعبه های اخذ رای ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مشغول فعالیت هستند یادآور شد: تنها اولویت عوامل اجرایی، امنیتی و انتظامی انتخابات شهرستان برگزاری فرایندها به صورت امن و سالم با مشارکت حداکثری است.

گفت: از صبح امروز مردم همیشه در صحنه شهرستان همچون انتخابات گذشته در پای صندوق‌های رای حضور فعال دارند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور کشور، امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور، سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.

این دوره از انتخابات ۲ مدرک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه قابل قبول است و امکان رای دادن با گواهینامه خودرو، گذرنامه و گواهینامه پایان خدمت ممکن نیست.

«سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند. «علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» دیگر داوطلبان این عرصه بودند که روز گذشته از ادامه رقابت انصراف دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha