۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85522670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شور انتخاب در البرز

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85522670
شور انتخاب در البرز

کرج - ایرنا - گزارش های میدانی از حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای بویژه در شهرستان های غرب استان البرز، حکایت از شور و شوق مردمی است که برای فرا رسیدن این روز لحظه شماری می کردند.

به گزارش ایرنا ، مردم در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان از نخستین ساعات فعالیت شعبه های اخذ رای با تشکیل صف های طولانی پای صندوق های اخذ رای آمده اند تا بار دیگر با آرمان های والای امام راحل (ره) ، رهبری معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنند.

امروز جمعه مناطق غرب البرز شاهد حضور زنان ، مردان و جوانانی است که با غیرت دینی و اسلامی پا در میدان حضور حماسی گذاشته و جوهر اخلاص و وفاداری به میهن و نظام اسلامی را با سرانگشتان رنگی خود به نمایش گذاشته اند.

شور انتخاب در غرب البرز

شهرستان ساوجبلاغ از جمله مناطق استان البرز است که همواره ساکنان آن در انتخابات مختلف سنگ تمام گذاشته و مشارکت بالا را در میدان انتخاب رقم زده اند.

امروز مسجد جامع شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ مملو از جمعیت جوانان ، میانسالان و سالمندانی است که به اقیانوس مشارکت ملی پیوسته اند.

شور انتخاب در غرب البرز

همچنین ساکنان شهرستان نظرآباد همچون دیگر مناطق ایران اسلامی با حضور پرنشاط خود در انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری برای تعیین سرنوشت کشور پس از شهادت شهدای خدمت یک دنیا امیدآفرینی به سرزمین کهن ایران بخشیده اند.

نظرآباد سرزمین خشت کهن ، مردمانش مصمم و یکدل آمده اند تا گوشه ای از بار حماسی ملی را بر دوش بکشند و نتیجه آن را پیشکش مردم انقلابی ایران و شهدای سرافراز نمایند.

شور انتخاب در غرب البرز

طالقان شهرستان نام آوران تاریخی ، مذهبی و حماسی امروز نیز شاهد جوش و خروش مردمانی است که برای پاسداشت خون شهدا و آرمان های والای انقلاب در پای صندوق های رای حضور پررنگ دارند.

سرزمین آیت الله طالقانی ، جلال آل احمد و سرلشکر شهید ولی الله فلاحی امروز در یک انتخاب دیگر حال و هوای خاصی دارد و مردم آمده اند تا در سرنوشت کشور اسلامی مشارکت فعال داشته باشند.

شور انتخاب در غرب البرز

چهارباغ ، شهرستان سرسبز و زیبا در غرب البرز نیز جمعه حماسی دیگری را تجربه و پشت می گذارد ، مردم این دیار حضور فعال و دشمن شکن در پای صندوق های اخذ رای دارند.

یک هزارو۳۴۴ شعبه اخذ رای آرای مردم البرز را برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمع آوری می کنند.

حدود یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر از جمعیت البرز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

چهار نامزد انتخاباتی به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان ، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رقابت دارند.

به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت ، انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha