۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85522845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برق شعب اخذ رای در مسجدسلیمان پایدار است

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85522845
برق شعب اخذ رای در مسجدسلیمان پایدار است

اهواز-ایرنا- فرماندار مسجد سلیمان گفت: برق شعب اخذ رای در این شهرستان پایدار است و مشکلی در برگزاری فرایند انتخابات در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا پیمان مولایی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هماهنگی شرکت توزیع برق خوزستان مقرر شده برق شعب اخذ رای پایدار و قطعی نداشته باشیم.

پوی گفت: فرایند انتخابات یک پروژه است و انتخاب اعضای هیات اجرایی, نمایندگان فرماندار, بررسی شعب اخذ رای و تدارکات تکمیل می شود تا شاهد مشارکت پرشور مردم باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان با بیان اینکه تدابیر برگزاری انتخابات از قبل فراهم و نشست‌هایی با حضور متنفذان غیور بختیاری, معلمان, رای اولی‌ها, اصناف، کارمندان و دهیاری‌ها برگزار شد و از آنها دعوت شد در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

۹۵ شعبه اخذ رای در شهرستان مسجدسلیمان تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت الله رییسی به منظور تعیین رییس جمهور با تصمیم هیات دولت هشتم تیرماه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

در این دوره از انتخابات ایران ۶ کاندیدا از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند و در نهایت با کناره گیری علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha