۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 80694291
T T
۰ نفر
نمايندگان فرماندار نقش مهمي در مديريت شعب اخذ راي بر عهده دارند

كرمانشاه - فرماندار و رييس هيات اجرايي انتخابات شهرستان صحنه گفت: نمايندگان فرماندار نقش به سزايي در مديريت شعب اخذ راي بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،ˈرسول مجدˈ روز چهارشنبه در نشست توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای افزود: 113 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان وجود دارد كه به همین تعداد نمایندگان فرماندار در این شعب تعیین شده اند.

وی با بیان جایگاه و نقش نمایندگان فرماندار در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان صحنه از همكاری نمایندگان فرماندار در امر اجرای فرآیندهای انتخابات تا روز اخذ رای تقدیر كرد.

مجد تصریح كرد: حضور و همكاری در امر برگزاری انتخابات نیز توفیقی دیگر از عنایات خداوند متعال است كه می توانیم خدمت دیگری به نظام مقدس جمهوری در اجرای منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

وی در تشریح وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای اظهار كرد: این نمایندگان وظیفه تحویل گرفتن و انتقال صندوق ها و تعرفه های انتخاباتی از ستاد انتخابات این شهرستان به شعب اخذ رای را بر عهده دارند.

فرماندار صحنه با تاكید بر رعایت امانت داری در انتخابات از سوی نمایندگان فرماندار،خاطرنشان كرد: نمایندگان فرماندار به عنوان محور در مدیریت شعب باید با تعامل با نمایندگان هیات بازرسی و نظارت و براساس قانون و ایین نامه های موجود با نظارت بر عملكرد اعضا و حفظ بیطرفی و امانتداری و بازدید از محل شعبه و تجهیز و رفع نیازمندی های آن زمینه و بستر لازم را برای حضور و مشاركت مردم در پای صندوق های رای در ۲۴ خرداد فراهم آورند.

وی در ادامه انتخابات 24 خرداد را انتخاباتی بی نظیر از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: تاكنون دو انتخابات حساس ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان برگزار نشده است.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان صحنه با تاكید بر اینكه مشاركت مردم در همه انتخابات 34 سال گذشته، نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی بوده است، اظهار كرد: تجربه ایران در این مدت از نظر مردمسالای و مشاركت، منحصر به فرد است.

وی گفت: افرادی كه متولد 24 خرداد 1374 به قبل هستند و در واقع 18 سال تمام دارند می توانند در انتخابات شركت كنند.

شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای 113 حوزه اخذ رأی ثابت و سیار است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه هفته جاری (24 خرداد) در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

7454/567