هشت رسانه خارجی انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی را پوشش می دهند

مشهد-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هشت رسانه خارجی برای پوشش انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان و شهر مشهد حضور دارند.

محمد حسین زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و در کنار رسانه ها و خبرگزاری های داخلی مستقر در این استان، نمایندگان این رسانه ها از جمله المیادین لبنان، شبکه تلویزیونی تی. آر. تی عربی از کشور ترکیه، شبکه العربیه قطر، شبکه آر. تی. آر روسیه و کی یودوی ژاپن و روزنامه فایننشال تایمز هم اکنون در شهر مشهد حضور دارند تا حال و هوای این دوره از انتخابات را برای اطلاع مردم کشورشان پوشش رسانه ای دهند.

وی ادامه داد: نمایندگان برخی از رسانه های خارجی در خراسان رضوی دارای دفتر ثابت هستند و این هشت رسانه از کشورهای عراق، لبنان، قطر و ژاپن فقط برای پوشش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان حضور دارند.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در جای جای خراسان رضوی برای جمع آوری آرای چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن در این استان استقرار یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha