مسیر ایران قوی با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای هموار می شود+ فیلم

یاسوج - ایرنا - مشاور فرهنگی و روحانیت ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در یاسوج گفت: مسیر ایران قوی با حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هموارتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید اقبال راستگویی روز چهارشنبه، در جمع حامیان دکتر سعید جلیلی در یاسوج مشارکت در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی دانست و اظهارداشت:جلیلی به لحاظ تفکر و اندیشه نزدیکترین فرد به ملاک ها و شعارهای اصیل انقلاب است.

وی بیان کرد: حضور پرشور جوانان در انتخابات در این برهه حساس بسیار حائز اهمیت است، همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع زیادی از جوانان در میدان‌ نبرد حضور یافتند، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم جوانان با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح و انقلابی نقش آفرینی خواهند داشت.

راستگویی تصریح کرد: جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب به همراه جوانان سراسر کشور و بخصوص استان زرخیر کهگیلویه وبویراحمد، با تلاشی بی‌وقفه با ایجاد وحدت و همگرایی وتدارک سبد واحد رای برای نامزد جبهه انقلاب تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب با انتخاب رئیس‌جمهور قوی و با پشتوانه، قطعا در راستای ساختن ایران قوی مصمم‌تر خواهد بود و یکبار دیگر با حضور پرشور تر در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تعهدی که با نظام و رهبری بسته‌ایم، وفاداری خودمان را به رخ جهانیان می‌کشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha